Ewa Więcek-Janka
14 artykuły w 5 czasopismach
-
Mikroprzedsiębiorstwa rodzinne w Wielkopolsce (2008-2010) Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 4 / s. 107 - 1292010CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Mikroprzedsiębiorstwa rodzinne w Wielkopolsce (2008-2010) , Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 4, s. 107 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Mikroprzedsiębiorstwa rodzinne w Wielkopolsce (2008-2010) ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 4", pages = "107 - 129" }
-
Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 2 (43) / s. 167 - 1792016CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "167 - 179" }
-
Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 196 - 2042009CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 196 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "196 - 204" }
-
Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 401 - 4132015CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 401 - 413
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "401 - 413" }
-
Konflikty w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : wyniki badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 50 / s. 403 - 4122010CZYSTY TEKST
Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka, Konflikty w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 50, s. 403 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka", title = "Konflikty w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : wyniki badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 50", pages = "403 - 412" }
-
Bezpieczeństwo społeczne w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : (wyniki badań) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 62 / s. 407 - 4142011CZYSTY TEKST
Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka, Bezpieczeństwo społeczne w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : (wyniki badań), Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 62, s. 407 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka", title = "Bezpieczeństwo społeczne w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : (wyniki badań)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 62", pages = "407 - 414" }
-
Statystyczna ocena procesów w mikro i małych przedsiębiorstwach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 51 / s. 431 - 4392010CZYSTY TEKST
Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka, Statystyczna ocena procesów w mikro i małych przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 51, s. 431 - 439
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka", title = "Statystyczna ocena procesów w mikro i małych przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 51", pages = "431 - 439" }
-
Interferencja obszarów firmy i rodziny w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : przypadków Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 7 / s. 57 - 742012CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Interferencja obszarów firmy i rodziny w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : przypadków, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 7, s. 57 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Interferencja obszarów firmy i rodziny w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych : przypadków", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 7", pages = "57 - 74" }
-
Zarządzanie wiedzą w organizacjach międzykulturowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 589 - 5972011CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Zarządzanie wiedzą w organizacjach międzykulturowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 589 - 597
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Zarządzanie wiedzą w organizacjach międzykulturowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "589 - 597" }
-
Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 59 - 682010CZYSTY TEKST
Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka, Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 59 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka", title = "Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "59 - 68" }
-
Jakość obsługi klienta w mikroprzedsiębiorstwach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 34 / s. 597 - 6022009CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Jakość obsługi klienta w mikroprzedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 34, s. 597 - 602
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Jakość obsługi klienta w mikroprzedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 34", pages = "597 - 602" }
-
Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 607 - 6192011CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 607 - 619
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "607 - 619" }
-
Wybrane aspekty zarządzania wiedzą w mikroprzedsięborstwach rodzinnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 57 / s. 623 - 6322010CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Wybrane aspekty zarządzania wiedzą w mikroprzedsięborstwach rodzinnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 57, s. 623 - 632
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Wybrane aspekty zarządzania wiedzą w mikroprzedsięborstwach rodzinnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 57", pages = "623 - 632" }
-
Innowacje w organizacji : ujęcie psychodynamiczne (między technokracją a demokracją) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 675 - 6852009CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Innowacje w organizacji : ujęcie psychodynamiczne (między technokracją a demokracją), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 675 - 685
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Innowacje w organizacji : ujęcie psychodynamiczne (między technokracją a demokracją)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "675 - 685" }