TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2008 / Tom 7 / Numer 2 / s. 61 - 672008CZYSTY TEKST
Rafał Mierzwiak, Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 61 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mierzwiak", title = "Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "61 - 67" }