-
Warunki wspierania przedsiębiorczości w gospodarce i biznesie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 1 / s. 237 - 2462009CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, Warunki wspierania przedsiębiorczości w gospodarce i biznesie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 237 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "Warunki wspierania przedsiębiorczości w gospodarce i biznesie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "237 - 246" }
-
The new trends in direct personal communication Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 112 / s. 279 - 2902014CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, The new trends in direct personal communication, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 112, s. 279 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "The new trends in direct personal communication", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 112", pages = "279 - 290" }
-
Znaczenie działań promocyjnych dla Poczty Polskiej Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2008 / Tom 7 / Numer 2 / s. 93 - 992008CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, Znaczenie działań promocyjnych dla Poczty Polskiej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 93 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "Znaczenie działań promocyjnych dla Poczty Polskiej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "93 - 99" }
-
Mechanisms and effects of communication in the age of modern technology Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 112 / s. 269 - 2772014CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, Mechanisms and effects of communication in the age of modern technology, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 112, s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "Mechanisms and effects of communication in the age of modern technology", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 112", pages = "269 - 277" }
-
Wpływ systemu komunikacji marketingowej na postępowanie konsumenta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 27 / s. 569 - 5812008CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, Wpływ systemu komunikacji marketingowej na postępowanie konsumenta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 569 - 581
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "Wpływ systemu komunikacji marketingowej na postępowanie konsumenta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "569 - 581" }
-
Building Customer Loyalty on the Polish Market Opublikowano w: Economics and Sociology 2014 / Tom 7 / Numer 3 / s. 208 - 2212014CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, Building Customer Loyalty on the Polish Market, Economics and Sociology, 2014 / Tom 7 / Numer 3, s. 208 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "Building Customer Loyalty on the Polish Market", journal = "Economics and Sociology", issue = "2014 / Tom 7 / Numer 3", pages = "208 - 221" }