Monika Grochalska
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Perspektywa krytyczna w badaniach nad intymnością Opublikowano w: Ars Educandi 2014 / Tom 11 / s. 27 - 362014CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Perspektywa krytyczna w badaniach nad intymnością, Ars Educandi, 2014 / Tom 11, s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Perspektywa krytyczna w badaniach nad intymnością", journal = "Ars Educandi", issue = "2014 / Tom 11", pages = "27 - 36" }
-
Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentów Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 2 (82) / s. 47 - 672018CZYSTY TEKST
Lidia Bielinis, Monika Grochalska, Monika Maciejewska, Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 47 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Bielinis, Monika Grochalska, Monika Maciejewska", title = "Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "47 - 67" }
-
Szkoła wiejska w narracjach Pokolenia Transformacji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 3 (39) / s. 57 - 732007CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Szkoła wiejska w narracjach Pokolenia Transformacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 3 (39), s. 57 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Szkoła wiejska w narracjach Pokolenia Transformacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 3 (39)", pages = "57 - 73" }
-
"Researching gender in adult learning". Międzynarodowe seminarium ESREA Gender and Adult Learning Network, Olsztyn, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, 9-11 lipca 2007 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 3 (39) / s. 97 - 1012007CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Joanna Ostrouch, "Researching gender in adult learning". Międzynarodowe seminarium ESREA Gender and Adult Learning Network, Olsztyn, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, 9-11 lipca 2007 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 3 (39), s. 97 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska, Joanna Ostrouch", title = ""Researching gender in adult learning". Międzynarodowe seminarium ESREA Gender and Adult Learning Network, Olsztyn, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, 9-11 lipca 2007 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 3 (39)", pages = "97 - 101" }
-
Bourdieu's Field Approach : Implications for Research on Knowledge and Learning Cultures in an Academic Environment Opublikowano w: Forum Oświatowe 2016 / Tom 28 / Numer 2(56) / s. 129 - 1412016CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Emilia Wasilewska, Bourdieu's Field Approach : Implications for Research on Knowledge and Learning Cultures in an Academic Environment , Forum Oświatowe, 2016 / Tom 28 / Numer 2(56), s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska, Emilia Wasilewska", title = "Bourdieu's Field Approach : Implications for Research on Knowledge and Learning Cultures in an Academic Environment ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2016 / Tom 28 / Numer 2(56)", pages = "129 - 141" }
-
Przemiany związków intymnych w dyskursach kobiecych - na marginesie projektu badawczego Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 1(59) / s. 151 - 1632018CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Przemiany związków intymnych w dyskursach kobiecych - na marginesie projektu badawczego , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 1(59), s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Przemiany związków intymnych w dyskursach kobiecych - na marginesie projektu badawczego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 1(59)", pages = "151 - 163" }
-
Through the (not so) pink glasses : gender bias in intimate relationships Opublikowano w: The Journal of Education, Culture and Society 2016 / Numer 2 / s. 158 - 1792016CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Through the (not so) pink glasses : gender bias in intimate relationships, The Journal of Education, Culture and Society, 2016 / Numer 2, s. 158 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Through the (not so) pink glasses : gender bias in intimate relationships", journal = "The Journal of Education, Culture and Society", issue = "2016 / Numer 2", pages = "158 - 179" }
-
O społeczno-kulturowym aspekcie ludzkich biografii Opublikowano w: Forum Oświatowe 2006 / Tom 18 / Numer 1(34) / s. 167 - 1712006CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Jerzy Modrzewski, O społeczno-kulturowym aspekcie ludzkich biografii , Forum Oświatowe, 2006 / Tom 18 / Numer 1(34), s. 167 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska, Jerzy Modrzewski", title = "O społeczno-kulturowym aspekcie ludzkich biografii ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 1(34)", pages = "167 - 171" }
-
Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytyczna Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 2(54) / s. 169 - 1912015CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytyczna , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 169 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytyczna ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "169 - 191" }
-
Not teaching, but coaching creating a self-development culture in a classroom Opublikowano w: The Journal of Education, Culture and Society 2013 / Numer 2 / s. 273 - 2872013CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Not teaching, but coaching creating a self-development culture in a classroom, The Journal of Education, Culture and Society, 2013 / Numer 2, s. 273 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Not teaching, but coaching creating a self-development culture in a classroom", journal = "The Journal of Education, Culture and Society", issue = "2013 / Numer 2", pages = "273 - 287" }