-
Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 2 / s. 421 - 4302009CZYSTY TEKST
Tomasz Żyminkowski, Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 421 - 430
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Żyminkowski", title = "Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "421 - 430" }
-
Kierunki rozwoju controllingu marketingowego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 10 / s. 301 - 3082010CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Tomasz Żyminkowski, Kierunki rozwoju controllingu marketingowego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 10, s. 301 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik, Tomasz Żyminkowski", title = "Kierunki rozwoju controllingu marketingowego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 10", pages = "301 - 308" }