Małgorzata Roślak-Olczyk
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Modelowe zachowanie menedżera w procesie podejmowania decyzji w kontekście roli psychologii zarządzania Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 90 / s. 31 - 432012CZYSTY TEKST
Małgorzata Roślak-Olczyk, Henryk Skłodowski, Modelowe zachowanie menedżera w procesie podejmowania decyzji w kontekście roli psychologii zarządzania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 90, s. 31 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Roślak-Olczyk, Henryk Skłodowski", title = "Modelowe zachowanie menedżera w procesie podejmowania decyzji w kontekście roli psychologii zarządzania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 90", pages = "31 - 43" }
-
Model Manager’s Behavior in Decision Making Process in Context of Role of Management Psychology Opublikowano w: Journal of Intercultural Management 2012 / Tom 4 / Numer 2 / s. 111 - 1202012CZYSTY TEKST
Małgorzata Roślak-Olczyk, Henryk Skłodowski, Model Manager’s Behavior in Decision Making Process in Context of Role of Management Psychology, Journal of Intercultural Management, 2012 / Tom 4 / Numer 2, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Roślak-Olczyk, Henryk Skłodowski", title = "Model Manager’s Behavior in Decision Making Process in Context of Role of Management Psychology", journal = "Journal of Intercultural Management", issue = "2012 / Tom 4 / Numer 2", pages = "111 - 120" }
-
Styl kierowania a satysfakcja pracowników Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 5 (2) / s. 163 - 1782013CZYSTY TEKST
Małgorzata Roślak-Olczyk, Styl kierowania a satysfakcja pracowników, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 5 (2), s. 163 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Roślak-Olczyk", title = "Styl kierowania a satysfakcja pracowników", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 5 (2)", pages = "163 - 178" }
-
Świadomość oddziaływania reklamowego na aktywność konsumencką Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 5 (1) / s. 221 - 2342013CZYSTY TEKST
Małgorzata Roślak-Olczyk, Świadomość oddziaływania reklamowego na aktywność konsumencką, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 5 (1), s. 221 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Roślak-Olczyk", title = "Świadomość oddziaływania reklamowego na aktywność konsumencką", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 5 (1)", pages = "221 - 234" }