Bartłomiej Bąk
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Strategie e-marketingu na przykładzie firmy BlaBlaCar Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 93 - 1112016CZYSTY TEKST
Bartłomiej Bąk, Tomasz Zalega, Strategie e-marketingu na przykładzie firmy BlaBlaCar, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 93 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Bąk, Tomasz Zalega", title = "Strategie e-marketingu na przykładzie firmy BlaBlaCar", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "93 - 111" }