Zygmunt Waśkowski
11 artykuły w 7 czasopismach
-
Możliwości i ograniczenia wykorzystania koncepcji zarządzania doświadczeniem klientów przez uczelnie wyższe Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 2(24) / s. 1 - 142017CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Możliwości i ograniczenia wykorzystania koncepcji zarządzania doświadczeniem klientów przez uczelnie wyższe , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 1 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Możliwości i ograniczenia wykorzystania koncepcji zarządzania doświadczeniem klientów przez uczelnie wyższe ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "1 - 14" }
-
Possibilities of Brand Promotion through Lifestyle Mobile Sports Application Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 3(37) / s. 1 - 162020CZYSTY TEKST
Anna Jasielewicz, Zygmunt Waśkowski, Possibilities of Brand Promotion through Lifestyle Mobile Sports Application, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 3(37), s. 1 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jasielewicz, Zygmunt Waśkowski", title = "Possibilities of Brand Promotion through Lifestyle Mobile Sports Application", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 3(37)", pages = "1 - 16" }
-
Ambush Marketing - alternatywa dla sponsoringu sportowego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2009 / Numer 7 / s. 5 - 112009CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Ambush Marketing - alternatywa dla sponsoringu sportowego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 5 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Ambush Marketing - alternatywa dla sponsoringu sportowego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "5 - 11" }
-
Aktywność sportowa polskich biegaczy i wynikający z niej potencjał marketingowy = Activity of Polish Runners and the Resulting Marketing Potential Opublikowano w: Quality in Sport 2017 / Tom 3 / Numer 2 / s. 20 - 302017CZYSTY TEKST
Anna Jasiulewicz, Zygmunt Waśkowski, Aktywność sportowa polskich biegaczy i wynikający z niej potencjał marketingowy = Activity of Polish Runners and the Resulting Marketing Potential , Quality in Sport, 2017 / Tom 3 / Numer 2, s. 20 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jasiulewicz, Zygmunt Waśkowski", title = "Aktywność sportowa polskich biegaczy i wynikający z niej potencjał marketingowy = Activity of Polish Runners and the Resulting Marketing Potential ", journal = "Quality in Sport", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 2", pages = "20 - 30" }
-
Integracyjna rola sportu we współczesnym świecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 78 / s. 23 - 322011CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Integracyjna rola sportu we współczesnym świecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 78, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Integracyjna rola sportu we współczesnym świecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 78", pages = "23 - 32" }
-
Wykorzystanie koncepcji marketingu relacyjnego w procesie budowania więzi uczelni z interesariuszami zewnętrznymi Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 1(15) / s. 34 - 462015CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie koncepcji marketingu relacyjnego w procesie budowania więzi uczelni z interesariuszami zewnętrznymi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 34 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie koncepcji marketingu relacyjnego w procesie budowania więzi uczelni z interesariuszami zewnętrznymi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "34 - 46" }
-
Corporate Responsibility in the Process of Creating Customer Value in the Context of Information Asymmetry Opublikowano w: Journal of Corporate Responsibility and Leadership 2016 / Tom 3 / Numer 4 / s. 95 - 1062016CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Corporate Responsibility in the Process of Creating Customer Value in the Context of Information Asymmetry, Journal of Corporate Responsibility and Leadership, 2016 / Tom 3 / Numer 4, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Corporate Responsibility in the Process of Creating Customer Value in the Context of Information Asymmetry", journal = "Journal of Corporate Responsibility and Leadership", issue = "2016 / Tom 3 / Numer 4", pages = "95 - 106" }
-
Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 4(18) / s. 97 - 1142015CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 97 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "97 - 114" }
-
Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 187 - 1982015CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 187 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "187 - 198" }
-
Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 347 - 3582016CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 347 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "347 - 358" }
-
Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 482 - 4892009CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 482 - 489
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "482 - 489" }