Agnieszka Smalec
35 artykuły w 3 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 11
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "11" }
-
Znaczenie sprzedaży osobistej w jednostkach samorządu terytorialnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 99 / s. 149 - 1602012CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Znaczenie sprzedaży osobistej w jednostkach samorządu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 99, s. 149 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Znaczenie sprzedaży osobistej w jednostkach samorządu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 99", pages = "149 - 160" }
-
Wpływ personelu na świadczenie usług administracyjnych w jednostkach samorządowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 155 - 1592008CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Wpływ personelu na świadczenie usług administracyjnych w jednostkach samorządowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 155 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Wpływ personelu na świadczenie usług administracyjnych w jednostkach samorządowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "155 - 159" }
-
Konsument jako aktywny uczestnik komunikacji marketingowej w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 171 - 1812011CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Konsument jako aktywny uczestnik komunikacji marketingowej w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Konsument jako aktywny uczestnik komunikacji marketingowej w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "171 - 181" }
-
Partnerstwo jako jeden z czynników rozwoju regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 22 / s. 186 - 1922008CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Partnerstwo jako jeden z czynników rozwoju regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 22, s. 186 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Partnerstwo jako jeden z czynników rozwoju regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 22", pages = "186 - 192" }
-
Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 201 - 2122010CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "201 - 212" }
-
Witryna internetowa i poczta e-mailowa : narzędzia komunikacji gminy z jej odbiorcami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 208 - 2132007CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Witryna internetowa i poczta e-mailowa : narzędzia komunikacji gminy z jej odbiorcami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 208 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Witryna internetowa i poczta e-mailowa : narzędzia komunikacji gminy z jej odbiorcami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "208 - 213" }
-
Znaczenie partnerstwa publiczno-prywatnego dla rozwoju regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 76 / s. 231 - 2442011CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Znaczenie partnerstwa publiczno-prywatnego dla rozwoju regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 76, s. 231 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Znaczenie partnerstwa publiczno-prywatnego dla rozwoju regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 76", pages = "231 - 244" }
-
Portale internetowe jako narzędzie komunikacji marketingowej regionu na przykładzie Świnoujścia Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 7 / s. 351 - 3552006CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Portale internetowe jako narzędzie komunikacji marketingowej regionu na przykładzie Świnoujścia, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 351 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Portale internetowe jako narzędzie komunikacji marketingowej regionu na przykładzie Świnoujścia", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "351 - 355" }
-
Rola wydarzeń marketingowych w kreowaniu marki regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 351 - 3562008CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola wydarzeń marketingowych w kreowaniu marki regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 351 - 356
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola wydarzeń marketingowych w kreowaniu marki regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "351 - 356" }
-
Rola partnerstwa w kreowaniu wizerunku jednostek samorządowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 14 / s. 367 - 3742008CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola partnerstwa w kreowaniu wizerunku jednostek samorządowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 14, s. 367 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola partnerstwa w kreowaniu wizerunku jednostek samorządowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 14", pages = "367 - 374" }
-
Skuteczna komunikacja podstawą partnerstwa w regionie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 29 / s. 417 - 4242009CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Skuteczna komunikacja podstawą partnerstwa w regionie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 29, s. 417 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Skuteczna komunikacja podstawą partnerstwa w regionie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 29", pages = "417 - 424" }
-
Rola marketingu wewnętrznego w kształtowaniu partnerstwa w przedsiębiorstwie turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 421 - 4262008CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola marketingu wewnętrznego w kształtowaniu partnerstwa w przedsiębiorstwie turystycznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 421 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola marketingu wewnętrznego w kształtowaniu partnerstwa w przedsiębiorstwie turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "421 - 426" }
-
Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego a społeczeństwo informacyjne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 425 - 4332012CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego a społeczeństwo informacyjne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 425 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego a społeczeństwo informacyjne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "425 - 433" }
-
Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 489 - 5022011CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 489 - 502
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "489 - 502" }
-
Współpraca partnerska regionów : wybrane przykłady Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 570 - 5782009CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Współpraca partnerska regionów : wybrane przykłady, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 570 - 578
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Współpraca partnerska regionów : wybrane przykłady", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "570 - 578" }
-
Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 579 - 5882010CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 579 - 588
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "579 - 588" }
-
Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 673 - 6822009CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 673 - 682
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "673 - 682" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "7" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 72016CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "7" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 72016CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "7" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 72017CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "7" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 72017CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "9" }
-
Mikrootoczenie przedsiębiorstwa turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2001 / Numer 1 / s. 93 - 1082001CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Mikrootoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2001 / Numer 1, s. 93 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Mikrootoczenie przedsiębiorstwa turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2001 / Numer 1", pages = "93 - 108" }