-
Programy lojalnościowe w placówkach medycznych w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 309 - 3142009CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Programy lojalnościowe w placówkach medycznych w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 309 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Programy lojalnościowe w placówkach medycznych w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "309 - 314" }
-
Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 331 - 3392010CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 331 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "331 - 339" }
-
Indywidualne gospodarstwa rolne w otoczeniu rynkowym Opublikowano w: Rocznik Przemyski 1995 / Tom 31 / Numer 2 / s. 11 - 251995CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Indywidualne gospodarstwa rolne w otoczeniu rynkowym, Rocznik Przemyski, 1995 / Tom 31 / Numer 2, s. 11 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Indywidualne gospodarstwa rolne w otoczeniu rynkowym", journal = "Rocznik Przemyski", issue = "1995 / Tom 31 / Numer 2", pages = "11 - 25" }
-
Marka producenta mocnym elementem w konkurencyjnych działaniach rynkowych przedsiębiorców z branży mięsnej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 55 - 612008CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Marka producenta mocnym elementem w konkurencyjnych działaniach rynkowych przedsiębiorców z branży mięsnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 55 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Marka producenta mocnym elementem w konkurencyjnych działaniach rynkowych przedsiębiorców z branży mięsnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "55 - 61" }
-
Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 407 - 4162016CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Marta Kawa, Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 407 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Marta Kawa", title = "Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "407 - 416" }
-
Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 165 - 1762015CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Maria Grzybek, Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński, Maria Grzybek", title = "Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "165 - 176" }
-
Agroturystyka pozarolniczą formą aktywności ludności wiejskiej Opublikowano w: Rocznik Przemyski 1996 / Tom 32 / Numer 4 / s. 63 - 701996CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesława Lazur, Agroturystyka pozarolniczą formą aktywności ludności wiejskiej, Rocznik Przemyski, 1996 / Tom 32 / Numer 4, s. 63 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesława Lazur", title = "Agroturystyka pozarolniczą formą aktywności ludności wiejskiej", journal = "Rocznik Przemyski", issue = "1996 / Tom 32 / Numer 4", pages = "63 - 70" }
-
Przemiany społeczno-ekonomiczne na wsi w warunkach rynkowych Opublikowano w: Rocznik Przemyski 1993-1994 / Tom 29-30 / Numer 7 (3) / s. 567 - 583NoneCZYSTY TEKST
Sylwester Makarski, Maria Grzybek, Przemiany społeczno-ekonomiczne na wsi w warunkach rynkowych, Rocznik Przemyski, 1993-1994 / Tom 29-30 / Numer 7 (3), s. 567 - 583
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwester Makarski, Maria Grzybek", title = "Przemiany społeczno-ekonomiczne na wsi w warunkach rynkowych", journal = "Rocznik Przemyski", issue = "1993-1994 / Tom 29-30 / Numer 7 (3)", pages = "567 - 583" }
-
Przetwórstwo rolno-spożywcze małej skali realizowane przez rolników z województwa przemyskiego Opublikowano w: Rocznik Przemyski 1996 / Tom 32 / Numer 4 / s. 53 - 621996CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Przetwórstwo rolno-spożywcze małej skali realizowane przez rolników z województwa przemyskiego, Rocznik Przemyski, 1996 / Tom 32 / Numer 4, s. 53 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Przetwórstwo rolno-spożywcze małej skali realizowane przez rolników z województwa przemyskiego", journal = "Rocznik Przemyski", issue = "1996 / Tom 32 / Numer 4", pages = "53 - 62" }
-
Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty i obsługi banków spółdzielczych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 491 - 5022011CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty i obsługi banków spółdzielczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 491 - 502
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty i obsługi banków spółdzielczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "491 - 502" }
-
Determinanty warunkujące korzystanie z usług bankowych w zakresie kredytów mieszkaniowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 287 - 2922008CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Determinanty warunkujące korzystanie z usług bankowych w zakresie kredytów mieszkaniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 287 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Determinanty warunkujące korzystanie z usług bankowych w zakresie kredytów mieszkaniowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "287 - 292" }
-
Instrumenty wykorzystywane w rozwoju marketingu partnerskiego : (na przykładzie zakładów mięsnych województwa podkarpackiego) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 158 - 1622006CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesław Kuźniar, Instrumenty wykorzystywane w rozwoju marketingu partnerskiego : (na przykładzie zakładów mięsnych województwa podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 158 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesław Kuźniar", title = "Instrumenty wykorzystywane w rozwoju marketingu partnerskiego : (na przykładzie zakładów mięsnych województwa podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "158 - 162" }