-
Stosunek elektoratu do rozwiązań ustawowych wyrównujących szanse kobiet i mężczyzn w obsadzaniu list wyborczych Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2013 / Tom 6 / s. 47 - 592013CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasik-Turecka, Stosunek elektoratu do rozwiązań ustawowych wyrównujących szanse kobiet i mężczyzn w obsadzaniu list wyborczych, Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2013 / Tom 6, s. 47 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasik-Turecka", title = "Stosunek elektoratu do rozwiązań ustawowych wyrównujących szanse kobiet i mężczyzn w obsadzaniu list wyborczych", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2013 / Tom 6", pages = "47 - 59" }
-
Reserch into the Conditions of Political Attitudes within the Project "Political Preferences : Attitude - Identification - Behavior" Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2014 / Tom 44 / s. 177 - 1822014CZYSTY TEKST
Danuta Plecka, Agnieszka Turska-Kawa, Magdalena Musiał-Karg, Karolina Tybuchowska-Hartlińska, Agnieszka Łukasik-Turecka, Robert Alberski, Waldemar Wojtasik, Reserch into the Conditions of Political Attitudes within the Project "Political Preferences : Attitude - Identification - Behavior", Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2014 / Tom 44, s. 177 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Plecka, Agnieszka Turska-Kawa, Magdalena Musiał-Karg, Karolina Tybuchowska-Hartlińska, Agnieszka Łukasik-Turecka, Robert Alberski, Waldemar Wojtasik", title = "Reserch into the Conditions of Political Attitudes within the Project "Political Preferences : Attitude - Identification - Behavior"", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2014 / Tom 44", pages = "177 - 182" }
-
Prezydencka kampania wyborcza na łamach wybranych tygodników społeczno-politycznych Opublikowano w: Media, Kultura, Społeczeństwo 2008 / Numer 1 (3) / s. 81 - 922008CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasik-Turecka, Prezydencka kampania wyborcza na łamach wybranych tygodników społeczno-politycznych, Media, Kultura, Społeczeństwo, 2008 / Numer 1 (3), s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasik-Turecka", title = "Prezydencka kampania wyborcza na łamach wybranych tygodników społeczno-politycznych", journal = "Media, Kultura, Społeczeństwo", issue = "2008 / Numer 1 (3)", pages = "81 - 92" }
-
Magdalena Gąsior-Marek kontra Joanna Mucha : lubelskie dzienniki wobec konfliktu kandydatek do Sejmu w 2011 roku Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2013 / Numer 2 / s. 155 - 1672013CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasik-Turecka, Magdalena Gąsior-Marek kontra Joanna Mucha : lubelskie dzienniki wobec konfliktu kandydatek do Sejmu w 2011 roku, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2013 / Numer 2, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasik-Turecka", title = "Magdalena Gąsior-Marek kontra Joanna Mucha : lubelskie dzienniki wobec konfliktu kandydatek do Sejmu w 2011 roku", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2013 / Numer 2", pages = "155 - 167" }
-
Metoda ‘door-to-door’ i jej zastosowanie przez lubelskich radnych w trakcie kampanii wyborczej do Rady Miasta w 2010 r. Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2013 / Numer 1 / s. 263 - 2802013CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasik-Turecka, Metoda ‘door-to-door’ i jej zastosowanie przez lubelskich radnych w trakcie kampanii wyborczej do Rady Miasta w 2010 r., Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2013 / Numer 1, s. 263 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasik-Turecka", title = "Metoda ‘door-to-door’ i jej zastosowanie przez lubelskich radnych w trakcie kampanii wyborczej do Rady Miasta w 2010 r.", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2013 / Numer 1", pages = "263 - 280" }
-
Stosunek elektoratu do radiowych reklam wyborczych Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2014 / Tom 8 / s. 51 - 602014CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasik-Turecka, Stosunek elektoratu do radiowych reklam wyborczych, Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2014 / Tom 8, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasik-Turecka", title = "Stosunek elektoratu do radiowych reklam wyborczych", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2014 / Tom 8", pages = "51 - 60" }
-
Outdoor advertising in the 2012 Ukraine parliamentary election Opublikowano w: The Copernicus Journal of Political Studies 2012 / Numer 2 (2) / s. 63 - 772012CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasik-Turecka, Outdoor advertising in the 2012 Ukraine parliamentary election, The Copernicus Journal of Political Studies, 2012 / Numer 2 (2), s. 63 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasik-Turecka", title = "Outdoor advertising in the 2012 Ukraine parliamentary election", journal = "The Copernicus Journal of Political Studies", issue = "2012 / Numer 2 (2)", pages = "63 - 77" }
-
Społeczne postrzeganie metody door-to-door Opublikowano w: Political Preferences 2016 / Numer 12 / s. 181 - 1982016CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasik-Turecka, Społeczne postrzeganie metody door-to-door, Political Preferences, 2016 / Numer 12, s. 181 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasik-Turecka", title = "Społeczne postrzeganie metody door-to-door", journal = "Political Preferences", issue = "2016 / Numer 12", pages = "181 - 198" }
-
Od przywódcy lokalnego do przywódcy partyjnego : studium przypadku Janusza Palikota Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2013 / Tom 38 / s. 172 - 1822013CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasik-Turecka, Od przywódcy lokalnego do przywódcy partyjnego : studium przypadku Janusza Palikota, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2013 / Tom 38, s. 172 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasik-Turecka", title = "Od przywódcy lokalnego do przywódcy partyjnego : studium przypadku Janusza Palikota", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2013 / Tom 38", pages = "172 - 182" }