-
Jakość powszechnej usługi pocztowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 375 - 3812008CZYSTY TEKST
Roman Nierebiński, Hanna Pawlak, Jakość powszechnej usługi pocztowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 375 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Nierebiński, Hanna Pawlak", title = "Jakość powszechnej usługi pocztowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "375 - 381" }
-
Reklama internetowa jako podmiot działalności e-firm Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 525 - 5332010CZYSTY TEKST
Hanna Pawlak, Roman Nierebiński, Reklama internetowa jako podmiot działalności e-firm, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 525 - 533
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Pawlak, Roman Nierebiński", title = "Reklama internetowa jako podmiot działalności e-firm", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "525 - 533" }
-
Pocztowe władze regulacyjne w krajach UE Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 27 / s. 287 - 2982008CZYSTY TEKST
Hanna Pawlak, Roman Nierebiński, Pocztowe władze regulacyjne w krajach UE, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 287 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Pawlak, Roman Nierebiński", title = "Pocztowe władze regulacyjne w krajach UE", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "287 - 298" }
-
W poszukiwaniu informacji : firmowy Internet w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 165 - 1782009CZYSTY TEKST
Roman Nierebiński, Hanna Pawlak, W poszukiwaniu informacji : firmowy Internet w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 165 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Nierebiński, Hanna Pawlak", title = "W poszukiwaniu informacji : firmowy Internet w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "165 - 178" }
-
Dostęp pracowników do nowych technologii Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 631 - 6432009CZYSTY TEKST
Roman Nierebiński, Hanna Pawlak, Dostęp pracowników do nowych technologii, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 631 - 643
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Nierebiński, Hanna Pawlak", title = "Dostęp pracowników do nowych technologii", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "631 - 643" }
-
Internet jako narzędzie wspomagające poszukiwanie pracy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 399 - 4072010CZYSTY TEKST
Hanna Pawlak, Roman Nierebiński, Internet jako narzędzie wspomagające poszukiwanie pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 399 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Pawlak, Roman Nierebiński", title = "Internet jako narzędzie wspomagające poszukiwanie pracy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "399 - 407" }
-
Zakres wykorzystania nowych technologii informatycznych województwa lubelskiego, mazowieckiego i zachodniopomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 645 - 6572009CZYSTY TEKST
Hanna Pawlak, Roman Nierebiński, Zakres wykorzystania nowych technologii informatycznych województwa lubelskiego, mazowieckiego i zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 645 - 657
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Pawlak, Roman Nierebiński", title = "Zakres wykorzystania nowych technologii informatycznych województwa lubelskiego, mazowieckiego i zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "645 - 657" }
-
Nowe technologie w e-biznesie na ścianie wschodniej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 57 / s. 121 - 1292010CZYSTY TEKST
Hanna Pawlak, Roman Nierebiński, Nowe technologie w e-biznesie na ścianie wschodniej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 57, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Pawlak, Roman Nierebiński", title = "Nowe technologie w e-biznesie na ścianie wschodniej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 57", pages = "121 - 129" }
-
Sposoby nawiązywania służbowych kontaktów przez firmowych użytkowników Internetu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 27 / s. 421 - 4322008CZYSTY TEKST
Hanna Pawlak, Roman Nierebiński, Sposoby nawiązywania służbowych kontaktów przez firmowych użytkowników Internetu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 421 - 432
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Pawlak, Roman Nierebiński", title = "Sposoby nawiązywania służbowych kontaktów przez firmowych użytkowników Internetu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "421 - 432" }