Romuald Zabrocki
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Uwarunkowania zachowań żywieniowych konsumentów w usługach turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 209 - 2222011CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Uwarunkowania zachowań żywieniowych konsumentów w usługach turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 209 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Uwarunkowania zachowań żywieniowych konsumentów w usługach turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "209 - 222" }
-
Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 255 - 2652016CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 255 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "255 - 265" }
-
Rola i funkcje usług żywieniowych we współczesnym świecie Opublikowano w: Space - Society - Economy 2008 / Numer 8 / s. 37 - 452008CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Rola i funkcje usług żywieniowych we współczesnym świecie, Space - Society - Economy, 2008 / Numer 8, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Rola i funkcje usług żywieniowych we współczesnym świecie", journal = "Space - Society - Economy", issue = "2008 / Numer 8", pages = "37 - 45" }
-
Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 403 - 4112016CZYSTY TEKST
Anna Suszek-Namroży, Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 403 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Suszek-Namroży, Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "403 - 411" }
-
Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 407 - 4152016CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 407 - 415
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "407 - 415" }
-
Wybrane aspekty rozwoju usług gastronomicznych w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 471 - 4762008CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Wybrane aspekty rozwoju usług gastronomicznych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 471 - 476
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Wybrane aspekty rozwoju usług gastronomicznych w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "471 - 476" }