-
Metafora jako technika badawcza w glottodydaktyce Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2009 / Numer 1 / s. 213 - 2262009CZYSTY TEKST
Ariadna Strugielska, Teresa Siek-Piskozub, Metafora jako technika badawcza w glottodydaktyce, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2009 / Numer 1, s. 213 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Ariadna Strugielska, Teresa Siek-Piskozub", title = "Metafora jako technika badawcza w glottodydaktyce", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2009 / Numer 1", pages = "213 - 226" }
-
Wielopłaszczyznowy charakter lekcji języka obcego Opublikowano w: Studia Rossica Posnaniensia 2013 / Tom 38 / s. 231 - 2432013CZYSTY TEKST
Teresa Siek-Piskozub, Aleksandra Wach, Wielopłaszczyznowy charakter lekcji języka obcego, Studia Rossica Posnaniensia, 2013 / Tom 38, s. 231 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Siek-Piskozub, Aleksandra Wach", title = "Wielopłaszczyznowy charakter lekcji języka obcego", journal = "Studia Rossica Posnaniensia", issue = "2013 / Tom 38", pages = "231 - 243" }
-
Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna wyzwaniem dla glottodydaktyki Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2012 / Numer 5 / s. 95 - 1082012CZYSTY TEKST
Teresa Siek-Piskozub, Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna wyzwaniem dla glottodydaktyki, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2012 / Numer 5, s. 95 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Siek-Piskozub", title = "Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna wyzwaniem dla glottodydaktyki", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2012 / Numer 5", pages = "95 - 108" }