-
Internetowe narzędzia badań marketingowych Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2005 / Tom 1 / Numer 1 / s. 19 - 362005CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Internetowe narzędzia badań marketingowych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 19 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Internetowe narzędzia badań marketingowych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "19 - 36" }
-
E-commerce w małych i średnich firmach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 267 - 2762015CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, E-commerce w małych i średnich firmach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 267 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "E-commerce w małych i średnich firmach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "267 - 276" }
-
Marketing as a device for supporting competitiveness of Polish agricultural producers in the context of integration with the EU Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 182 / s. 53 - 612004CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketing as a device for supporting competitiveness of Polish agricultural producers in the context of integration with the EU, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 182, s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketing as a device for supporting competitiveness of Polish agricultural producers in the context of integration with the EU", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 182", pages = "53 - 61" }
-
Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / s. 47 - 562003CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "47 - 56" }
-
Innowacyjne determinanty rozwoju gospodarki wiejskiej Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2007 / Tom 4 / Numer 1 / s. 179 - 1912007CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Innowacyjne determinanty rozwoju gospodarki wiejskiej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2007 / Tom 4 / Numer 1, s. 179 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Innowacyjne determinanty rozwoju gospodarki wiejskiej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2007 / Tom 4 / Numer 1", pages = "179 - 191" }
-
Marketingowe wsparcie prorestrukturyzacyjnego oddziaływania podatku VAT w rolnictwie Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2006 / Numer 202 / s. 103 - 1142006CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketingowe wsparcie prorestrukturyzacyjnego oddziaływania podatku VAT w rolnictwie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2006 / Numer 202, s. 103 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketingowe wsparcie prorestrukturyzacyjnego oddziaływania podatku VAT w rolnictwie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2006 / Numer 202", pages = "103 - 114" }
-
Marketing of logistics centres in Poland in the circumstances of the European integration Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 242 / s. 273 - 2822010CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketing of logistics centres in Poland in the circumstances of the European integration, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 242, s. 273 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketing of logistics centres in Poland in the circumstances of the European integration", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 242", pages = "273 - 282" }
-
Typology of rural areas as one of prerequisites determining organization of supply Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1982 / Numer 17 / s. 325 - 3341982CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Typology of rural areas as one of prerequisites determining organization of supply, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1982 / Numer 17, s. 325 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Typology of rural areas as one of prerequisites determining organization of supply", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1982 / Numer 17", pages = "325 - 334" }
-
Usefulness of some instruments of technical analysis on futures markets Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2007 / Numer 212 / s. 111 - 1252007CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Piotr Zrobek, Usefulness of some instruments of technical analysis on futures markets, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2007 / Numer 212, s. 111 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek, Piotr Zrobek", title = "Usefulness of some instruments of technical analysis on futures markets", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2007 / Numer 212", pages = "111 - 125" }
-
Lokalne instytucje otoczenia biznesu w rozwoju terenów słabo zurbanizowanych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2008 / Numer 215 / s. 43 - 552008CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Lokalne instytucje otoczenia biznesu w rozwoju terenów słabo zurbanizowanych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 215, s. 43 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Lokalne instytucje otoczenia biznesu w rozwoju terenów słabo zurbanizowanych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 215", pages = "43 - 55" }
-
Predicted consequences of integration with the EMU for Polish transport enterprises : result of empirical research Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 241 / s. 95 - 1202010CZYSTY TEKST
Elżbieta Roszko, Janusz Zrobek, Predicted consequences of integration with the EMU for Polish transport enterprises : result of empirical research, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 241, s. 95 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Roszko, Janusz Zrobek", title = "Predicted consequences of integration with the EMU for Polish transport enterprises : result of empirical research", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 241", pages = "95 - 120" }
-
Podatek VAT w świetle badań empirycznych wśród rolników Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2006 / Numer 202 / s. 91 - 1012006CZYSTY TEKST
Justyna Wiktorowicz, Janusz Zrobek, Podatek VAT w świetle badań empirycznych wśród rolników, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2006 / Numer 202, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wiktorowicz, Janusz Zrobek", title = "Podatek VAT w świetle badań empirycznych wśród rolników", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2006 / Numer 202", pages = "91 - 101" }
-
Lokalne środowisko innowacyjne Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2008 / Tom 7 / Numer 2 / s. 191 - 2012008CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Lokalne środowisko innowacyjne , Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 191 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Lokalne środowisko innowacyjne ", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "191 - 201" }
-
Development of rural regions in Poland in the aspect of integration with the European Union Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2008 / Numer 223 / s. 189 - 1982008CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Development of rural regions in Poland in the aspect of integration with the European Union, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 223, s. 189 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Development of rural regions in Poland in the aspect of integration with the European Union", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 223", pages = "189 - 198" }
-
Transport companies on public procurement market : the case of Poland Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 242 / s. 151 - 1672010CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Elżbieta Roszko, Transport companies on public procurement market : the case of Poland, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 242, s. 151 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek, Elżbieta Roszko", title = "Transport companies on public procurement market : the case of Poland", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 242", pages = "151 - 167" }
-
Wykorzystanie e-platform w zarządzaniu kapitałem ludzkim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 231 - 2412013CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, Wykorzystanie e-platform w zarządzaniu kapitałem ludzkim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "Wykorzystanie e-platform w zarządzaniu kapitałem ludzkim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "231 - 241" }
-
Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskich Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 2 / Numer 1 / s. 33 - 422006CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskich, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 33 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskich", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "33 - 42" }
-
E-learning : możliwość pozyskiwania i doskonalenia kompetencji pracowniczych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 184 - 1932012CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, E-learning : możliwość pozyskiwania i doskonalenia kompetencji pracowniczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 184 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "E-learning : możliwość pozyskiwania i doskonalenia kompetencji pracowniczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "184 - 193" }
-
Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 3 / Numer 2 / s. 39 - 462006CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 3 / Numer 2, s. 39 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 3 / Numer 2", pages = "39 - 46" }
-
Marka na rynku dydaktyki internetowej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 273 - 2792004CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, Marka na rynku dydaktyki internetowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 273 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "Marka na rynku dydaktyki internetowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "273 - 279" }
-
Rozmieszczenie i funkcjonowanie usług bytowych i handlu detalicznego na wsi w woj. skierniewickim Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1985 / Numer 46 / s. 175 - 2051985CZYSTY TEKST
Andrzej Kopias, Janusz Zrobek, Rozmieszczenie i funkcjonowanie usług bytowych i handlu detalicznego na wsi w woj. skierniewickim, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1985 / Numer 46, s. 175 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kopias, Janusz Zrobek", title = "Rozmieszczenie i funkcjonowanie usług bytowych i handlu detalicznego na wsi w woj. skierniewickim", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1985 / Numer 46", pages = "175 - 205" }
-
Role and significance of institutions of business environment in development of rural entrepreneurship in the context of integration with the European Union Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2007 / Numer 212 / s. 239 - 2472007CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Role and significance of institutions of business environment in development of rural entrepreneurship in the context of integration with the European Union, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2007 / Numer 212, s. 239 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Role and significance of institutions of business environment in development of rural entrepreneurship in the context of integration with the European Union", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2007 / Numer 212", pages = "239 - 247" }
-
Obsługa handlowa w kontekście przestrzennego zróżnicowania funkcji obszarów wiejskich Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1985 / Numer 46 / s. 139 - 1731985CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Obsługa handlowa w kontekście przestrzennego zróżnicowania funkcji obszarów wiejskich, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1985 / Numer 46, s. 139 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Obsługa handlowa w kontekście przestrzennego zróżnicowania funkcji obszarów wiejskich", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1985 / Numer 46", pages = "139 - 173" }
-
Marketing w klastrach logistycznych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 251 / s. 5 - 162011CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketing w klastrach logistycznych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 251, s. 5 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketing w klastrach logistycznych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 251", pages = "5 - 16" }