-
Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 491 - 4962009CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 491 - 496
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł", title = "Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "491 - 496" }
-
Franchising jako opcja rozwoju firmy : strategia Chains Builder i Turnkey Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 633 - 6442011CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Franchising jako opcja rozwoju firmy : strategia Chains Builder i Turnkey, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 633 - 644
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł", title = "Franchising jako opcja rozwoju firmy : strategia Chains Builder i Turnkey", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "633 - 644" }
-
Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 91 - 992010CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł", title = "Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "91 - 99" }