TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Lojalność konsumencka - wyznacznik konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2005 / Tom 1 / Numer 1 / s. 9 - 182005CZYSTY TEKST
Syanisława Wilmańska-Sosnowska, Lojalność konsumencka - wyznacznik konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Syanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Lojalność konsumencka - wyznacznik konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "9 - 18" }