Magdalena Kalińska-Kula
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 141 - 1532017CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 141 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "141 - 153" }
-
Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 253 - 2582004CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Kinga Stopczyńska, Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 253 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula, Kinga Stopczyńska", title = "Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "253 - 258" }
-
Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 41 - 502016CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "41 - 50" }
-
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 42 - 562016CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 42 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "42 - 56" }
-
Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2005 / Tom 1 / Numer 1 / s. 46 - 542005CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 46 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "46 - 54" }
-
Wykorzystanie badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy o kliencie Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2012 / Numer 276 / s. 91 - 1002012CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Wykorzystanie badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy o kliencie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2012 / Numer 276, s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Wykorzystanie badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy o kliencie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2012 / Numer 276", pages = "91 - 100" }