-
Kreowanie wizerunku placówki medycznej a jej konkurencyjność na rynku usług zdrowotnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 359 - 3652011CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Jolanta Świderska, Kreowanie wizerunku placówki medycznej a jej konkurencyjność na rynku usług zdrowotnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 359 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Jolanta Świderska", title = "Kreowanie wizerunku placówki medycznej a jej konkurencyjność na rynku usług zdrowotnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "359 - 365" }
-
The meaning of smartphones for marketing communication Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 165 - 1722016CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, The meaning of smartphones for marketing communication, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 165 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "The meaning of smartphones for marketing communication", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "165 - 172" }
-
Zmiany w modelach biznesowych przedsiębiorstw internetowych oferujących treści i usługi klientom indywidualnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 463 - 4712010CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Zmiany w modelach biznesowych przedsiębiorstw internetowych oferujących treści i usługi klientom indywidualnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 463 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Zmiany w modelach biznesowych przedsiębiorstw internetowych oferujących treści i usługi klientom indywidualnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "463 - 471" }
-
Wykorzystanie Internetu w usługach : marketingowy punkt widzenia Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 289 - 2922008CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Wykorzystanie Internetu w usługach : marketingowy punkt widzenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 289 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Wykorzystanie Internetu w usługach : marketingowy punkt widzenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "289 - 292" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "9" }
-
Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 523 - 5292009CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 523 - 529
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "523 - 529" }
-
Kryteria analizy społeczności wirtualnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 455 - 4622010CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Marcin Hundert, Kryteria analizy społeczności wirtualnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Marcin Hundert", title = "Kryteria analizy społeczności wirtualnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "455 - 462" }
-
Postawy e-konsumentów wobec płatności za usługi internetowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 63 - 722011CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Postawy e-konsumentów wobec płatności za usługi internetowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Postawy e-konsumentów wobec płatności za usługi internetowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "63 - 72" }
-
Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 371 - 3772008CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 371 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "371 - 377" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "7" }
-
Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 175 - 1782007CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 175 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "175 - 178" }
-
Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 466 - 4712006CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 466 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "466 - 471" }