Jan W. Wiktor
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Zakres globalizacji sektorów gospodarki światowej w świetle analizy listy "Global 1000" Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 109 - 1192004CZYSTY TEKST
Jan W. Wiktor, Zakres globalizacji sektorów gospodarki światowej w świetle analizy listy "Global 1000", Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Jan W. Wiktor", title = "Zakres globalizacji sektorów gospodarki światowej w świetle analizy listy "Global 1000"", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "109 - 119" }
-
Uwarunkowania komunikacji marketingowej w biznesie międzynarodowym / Jan W. Wiktor. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2008 / Tom 23 / s. 132 - 1472008CZYSTY TEKST
Jan W. Wiktor, Uwarunkowania komunikacji marketingowej w biznesie międzynarodowym / Jan W. Wiktor., International Journal of Management and Economics, 2008 / Tom 23, s. 132 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Jan W. Wiktor", title = "Uwarunkowania komunikacji marketingowej w biznesie międzynarodowym / Jan W. Wiktor.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2008 / Tom 23", pages = "132 - 147" }
-
Marketing w dobie globalizacji Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2001 / Numer 3 / s. 332001CZYSTY TEKST
Jaroslav Dado, Jan W. Wiktor, Anna Zorska, Marketing w dobie globalizacji, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2001 / Numer 3, s. 33
BIBTEX@Article{ authors = " Jaroslav Dado, Jan W. Wiktor, Anna Zorska", title = "Marketing w dobie globalizacji", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2001 / Numer 3", pages = "33" }
-
Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej / Jan W. Wiktor. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2006 / Tom 19 / s. 73 - 882006CZYSTY TEKST
Jan W. Wiktor, Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej / Jan W. Wiktor., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 73 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Jan W. Wiktor", title = "Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej / Jan W. Wiktor.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "73 - 88" }