Jarosław Linka
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach Opublikowano w: Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe 2011 / Tom 14 / Numer 1 / s. 19 - 402011CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka, Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach, Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 2011 / Tom 14 / Numer 1, s. 19 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka", title = "Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach", journal = "Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe", issue = "2011 / Tom 14 / Numer 1", pages = "19 - 40" }
-
The cross-culture challenges in marketing relationship creation : understanding Chinese guanxi, renqing, lian, mianzi, xinyong, and xinren from the direct experiences of Polish managers (beyond hofstede's approach) Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2013 / Numer 5 / s. 30 - 632013CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, The cross-culture challenges in marketing relationship creation : understanding Chinese guanxi, renqing, lian, mianzi, xinyong, and xinren from the direct experiences of Polish managers (beyond hofstede's approach), Kultura i Edukacja, 2013 / Numer 5, s. 30 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "The cross-culture challenges in marketing relationship creation : understanding Chinese guanxi, renqing, lian, mianzi, xinyong, and xinren from the direct experiences of Polish managers (beyond hofstede's approach)", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2013 / Numer 5", pages = "30 - 63" }
-
Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 341 - 3522010CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 341 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "341 - 352" }
-
Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 54 - 632009CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka, Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 54 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka", title = "Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "54 - 63" }
-
Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 693 - 7072011CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 693 - 707
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "693 - 707" }