-
Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 111 - 1222011CZYSTY TEKST
Grzegorz Hajduk, Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 111 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Hajduk", title = "Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "111 - 122" }
-
Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 37 - 452009CZYSTY TEKST
Grzegorz Hajduk, Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Hajduk", title = "Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "37 - 45" }