Paweł Bryła
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Absorpcja środków SAPARD wśród rolników - wyniki badań Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2009 / Tom 8 / Numer 1 / s. 165 - 1762009CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Absorpcja środków SAPARD wśród rolników - wyniki badań, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2009 / Tom 8 / Numer 1, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "Absorpcja środków SAPARD wśród rolników - wyniki badań", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2009 / Tom 8 / Numer 1", pages = "165 - 176" }
-
Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 11 - 202017CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "11 - 20" }
-
The Forthcoming Eastward Enlargement of the European Union as the Greatest Challange for the Common Agricultural Policy Opublikowano w: International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal 2005 / Tom 8 / Numer 1 / s. 35 - 482005CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, The Forthcoming Eastward Enlargement of the European Union as the Greatest Challange for the Common Agricultural Policy, International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal, 2005 / Tom 8 / Numer 1, s. 35 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "The Forthcoming Eastward Enlargement of the European Union as the Greatest Challange for the Common Agricultural Policy", journal = "International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal", issue = "2005 / Tom 8 / Numer 1", pages = "35 - 48" }
-
Why should the President of the European Central Bank Listen to the European Parliament? Opublikowano w: International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal 2008 / Tom 10 / Numer 1 / s. 5 - 172008CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Why should the President of the European Central Bank Listen to the European Parliament?, International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal, 2008 / Tom 10 / Numer 1, s. 5 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "Why should the President of the European Central Bank Listen to the European Parliament?", journal = "International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal", issue = "2008 / Tom 10 / Numer 1", pages = "5 - 17" }
-
Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 209 - 2212016CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 209 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "209 - 221" }
-
Wybrane czynniki sukcesu strategii marketingowych francuskich producentów wina Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 263 - 2762011CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Wybrane czynniki sukcesu strategii marketingowych francuskich producentów wina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 263 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "Wybrane czynniki sukcesu strategii marketingowych francuskich producentów wina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "263 - 276" }