Mateusz Rak
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 195 - 2072011CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 195 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "195 - 207" }
-
Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 325 - 3342010CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Ewa Woźniak, Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 325 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak, Ewa Woźniak", title = "Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "325 - 334" }
-
The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 389 - 3962015CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 389 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "389 - 396" }