Elżbieta Duliniec
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Międzyuczelniana Grupa Marketingowa CEMS w SGH / Elżbieta Duliniec. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 1997 / Tom 3 / s. 134 - 1361997CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Międzyuczelniana Grupa Marketingowa CEMS w SGH / Elżbieta Duliniec., International Journal of Management and Economics, 1997 / Tom 3, s. 134 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec", title = "Międzyuczelniana Grupa Marketingowa CEMS w SGH / Elżbieta Duliniec.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1997 / Tom 3", pages = "134 - 136" }
-
"Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem", E. Duliniec, Warszawa 1999 : [recenzja] Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis 1999 / Numer 4 / s. 136 - 1391999CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Aneta Kasprzyk, "Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem", E. Duliniec, Warszawa 1999 : [recenzja], Acta Scientifica Academiae Ostroviensis, 1999 / Numer 4, s. 136 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec, Aneta Kasprzyk", title = ""Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem", E. Duliniec, Warszawa 1999 : [recenzja]", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis", issue = "1999 / Numer 4", pages = "136 - 139" }
-
Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu / Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2010 / Tom 27 / s. 43 - 582010CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder, Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu / Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 43 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder", title = "Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu / Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "43 - 58" }
-
Kierunki rozwoju zarządzania finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych / Aleksandra Duliniec. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2007 / Tom 21 / s. 58 - 692007CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Kierunki rozwoju zarządzania finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych / Aleksandra Duliniec., International Journal of Management and Economics, 2007 / Tom 21, s. 58 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec", title = "Kierunki rozwoju zarządzania finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych / Aleksandra Duliniec.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2007 / Tom 21", pages = "58 - 69" }
-
Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy / Elżbieta Duliniec. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2006 / Tom 19 / s. 6 - 242006CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy / Elżbieta Duliniec., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 6 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec", title = "Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy / Elżbieta Duliniec.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "6 - 24" }
-
Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie / Elżbieta Duliniec. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2001 / Tom 11 / s. 75 - 842001CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie / Elżbieta Duliniec., International Journal of Management and Economics, 2001 / Tom 11, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec", title = "Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie / Elżbieta Duliniec.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2001 / Tom 11", pages = "75 - 84" }