-
Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 153 - 1642016CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 153 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "153 - 164" }
-
Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 403 - 4132009CZYSTY TEKST
Joanna Wiechoczek, Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 403 - 413
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wiechoczek", title = "Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "403 - 413" }
-
Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 105 - 1142016CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "105 - 114" }
-
Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 497 - 5102011CZYSTY TEKST
Joanna Wiechoczek, Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 497 - 510
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wiechoczek", title = "Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "497 - 510" }