-
Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 437 - 4462016CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 437 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "437 - 446" }
-
Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 569 - 5792011CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 569 - 579
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "569 - 579" }
-
Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 7 - 192016CZYSTY TEKST
Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska, Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska", title = "Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "7 - 19" }
-
Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 249 - 2592016CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 249 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "249 - 259" }
-
Zachowania konsumentów na rynku second hand Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 95 - 1042017CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Zachowania konsumentów na rynku second hand, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku second hand", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "95 - 104" }
-
Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 477 - 4812009CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 477 - 481
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "477 - 481" }
-
Profil konsumenta aukcji internetowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 561 - 5682010CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Profil konsumenta aukcji internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 561 - 568
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Profil konsumenta aukcji internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "561 - 568" }
-
Znaczenie marki w opinii konsumentów na przykładzie butelkowanych wód pitnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 197 - 2022008CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Znaczenie marki w opinii konsumentów na przykładzie butelkowanych wód pitnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 197 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Znaczenie marki w opinii konsumentów na przykładzie butelkowanych wód pitnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "197 - 202" }