-
Koncepcja zastosowania organizacji wirtualnej w identyfikacji modelu biznesu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 193 - 2012015CZYSTY TEKST
Karol Kuczera, Koncepcja zastosowania organizacji wirtualnej w identyfikacji modelu biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 193 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kuczera", title = "Koncepcja zastosowania organizacji wirtualnej w identyfikacji modelu biznesu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "193 - 201" }
-
Zaawansowanie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce w świetle raportu The Global Information Technology Report 2008-2009 Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 585 - 5962009CZYSTY TEKST
Karol Kuczera, Zaawansowanie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce w świetle raportu The Global Information Technology Report 2008-2009, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 585 - 596
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kuczera", title = "Zaawansowanie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce w świetle raportu The Global Information Technology Report 2008-2009", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "585 - 596" }
-
Agenda cyfrowa a Raport Bangemanna : porównanie podstawowych założeń Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 473 - 4812011CZYSTY TEKST
Karol Kuczera, Agenda cyfrowa a Raport Bangemanna : porównanie podstawowych założeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 473 - 481
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kuczera", title = "Agenda cyfrowa a Raport Bangemanna : porównanie podstawowych założeń", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "473 - 481" }
-
Wykorzystanie metody AHP w identyfikacji preferencji decydentów firm odnośnie modeli biznesu : wnioski z badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2016 / Numer 122 / s. 299 - 3082016CZYSTY TEKST
Karol Kuczera, Wykorzystanie metody AHP w identyfikacji preferencji decydentów firm odnośnie modeli biznesu : wnioski z badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2016 / Numer 122, s. 299 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kuczera", title = "Wykorzystanie metody AHP w identyfikacji preferencji decydentów firm odnośnie modeli biznesu : wnioski z badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2016 / Numer 122", pages = "299 - 308" }
-
Postawy jako bariera rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 763 - 7722012CZYSTY TEKST
Karol Kuczera, Postawy jako bariera rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 763 - 772
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kuczera", title = "Postawy jako bariera rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "763 - 772" }
-
Konkurencyjność polskiej gospodarki w świetle raportów The Global Competitiveness Report 2009-2010 oraz the Global Information Technology Report 2008-2009 Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 57 / s. 279 - 2872010CZYSTY TEKST
Karol Kuczera, Konkurencyjność polskiej gospodarki w świetle raportów The Global Competitiveness Report 2009-2010 oraz the Global Information Technology Report 2008-2009, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 57, s. 279 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kuczera", title = "Konkurencyjność polskiej gospodarki w świetle raportów The Global Competitiveness Report 2009-2010 oraz the Global Information Technology Report 2008-2009", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 57", pages = "279 - 287" }
-
Przesłanki i kierunek zmian komunikacji pomiędzy firmą i klientami w kontekście ewolucji postaw oraz rozwoju cyfrowych narzędzi komunikacyjnych Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2012 / Tom 20 / Numer 2 / s. 88 - 1062012CZYSTY TEKST
Karol Kuczera, Przesłanki i kierunek zmian komunikacji pomiędzy firmą i klientami w kontekście ewolucji postaw oraz rozwoju cyfrowych narzędzi komunikacyjnych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2012 / Tom 20 / Numer 2, s. 88 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kuczera", title = "Przesłanki i kierunek zmian komunikacji pomiędzy firmą i klientami w kontekście ewolucji postaw oraz rozwoju cyfrowych narzędzi komunikacyjnych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2012 / Tom 20 / Numer 2", pages = "88 - 106" }
-
Metodyka badania modeli biznesowych podmiotów gospodarczych Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2013 / Tom 21 / Numer 1 / s. 108 - 1232013CZYSTY TEKST
Karol Kuczera, Metodyka badania modeli biznesowych podmiotów gospodarczych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2013 / Tom 21 / Numer 1, s. 108 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kuczera", title = "Metodyka badania modeli biznesowych podmiotów gospodarczych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2013 / Tom 21 / Numer 1", pages = "108 - 123" }