-
Uwarunkowania rozwoju działalności ekoagroturystycznej w gospodarstwach ekologicznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 187 - 1982016CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Uwarunkowania rozwoju działalności ekoagroturystycznej w gospodarstwach ekologicznych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 187 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Uwarunkowania rozwoju działalności ekoagroturystycznej w gospodarstwach ekologicznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "187 - 198" }
-
Komunikacja marketingowa w kreowaniu długookresowych relacji z klientem na rynku usług agroturystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 286 - 2942007CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Małgorzata Keck-Wilk, Komunikacja marketingowa w kreowaniu długookresowych relacji z klientem na rynku usług agroturystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 286 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk, Małgorzata Keck-Wilk", title = "Komunikacja marketingowa w kreowaniu długookresowych relacji z klientem na rynku usług agroturystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "286 - 294" }
-
Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 393 - 4012016CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 393 - 401
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "393 - 401" }
-
Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 435 - 4432016CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 435 - 443
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "435 - 443" }
-
Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 306 - 3122009CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 306 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "306 - 312" }
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 743 - 7572011CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 743 - 757
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "743 - 757" }
-
Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 298 - 3072010CZYSTY TEKST
Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk, Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 298 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk", title = "Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "298 - 307" }
-
Koncepcja marketingu relacji w kreowaniu długookresowych więzi z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 223 - 2272006CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Koncepcja marketingu relacji w kreowaniu długookresowych więzi z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 223 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Koncepcja marketingu relacji w kreowaniu długookresowych więzi z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "223 - 227" }