-
Kreowanie wizerunku turystycznego Trójmiasta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 179 - 1892010CZYSTY TEKST
Mariola Łuczak, Kreowanie wizerunku turystycznego Trójmiasta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 179 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Łuczak", title = "Kreowanie wizerunku turystycznego Trójmiasta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "179 - 189" }
-
Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańska Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 259 - 2662008CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak, Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 259 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak", title = "Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "259 - 266" }
-
Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 11 - 192007CZYSTY TEKST
Maria Lechicka-Kostuch, Mariola Łuczak, Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Lechicka-Kostuch, Mariola Łuczak", title = "Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "11 - 19" }
-
Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 157 - 1672010CZYSTY TEKST
Mariola Łuczak, Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 157 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Łuczak", title = "Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "157 - 167" }
-
System identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 656 - 6652009CZYSTY TEKST
Mariola Łuczak, System identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 656 - 665
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Łuczak", title = "System identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "656 - 665" }
-
Produkt turystyczny i jego ocena na przykładzie Gdańska Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 107 - 1242012CZYSTY TEKST
Urszula Kęprowska, Mariola Łuczak, Produkt turystyczny i jego ocena na przykładzie Gdańska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 107 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kęprowska, Mariola Łuczak", title = "Produkt turystyczny i jego ocena na przykładzie Gdańska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "107 - 124" }
-
Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 73 - 872011CZYSTY TEKST
Mariola Łuczak, Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 73 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Łuczak", title = "Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "73 - 87" }