-
Intrapersonalne korelaty agresywności u młodych ludzi – uwarunkowania podejmowania roli agresora lub ofiary Opublikowano w: Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka 2016 / Tom 15 / Numer 2 / s. 147 - 1702016CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Iwona Grzegorzewska, Intrapersonalne korelaty agresywności u młodych ludzi – uwarunkowania podejmowania roli agresora lub ofiary, Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2016 / Tom 15 / Numer 2, s. 147 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka, Iwona Grzegorzewska", title = "Intrapersonalne korelaty agresywności u młodych ludzi – uwarunkowania podejmowania roli agresora lub ofiary", journal = "Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka", issue = "2016 / Tom 15 / Numer 2", pages = "147 - 170" }
-
Cele wychowania w świetle ponowoczesności : współczesne wyznaczniki uwarunkowań interpretacji celów wychowania Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2) / s. 126 - 1382011CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Cele wychowania w świetle ponowoczesności : współczesne wyznaczniki uwarunkowań interpretacji celów wychowania, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 126 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka", title = "Cele wychowania w świetle ponowoczesności : współczesne wyznaczniki uwarunkowań interpretacji celów wychowania", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "126 - 138" }
-
Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 4(31) / s. 77 - 912015CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 77 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka, Hanna Liberska", title = "Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "77 - 91" }
-
Cierpkie owoce reformy edukacji : perspektywa psychologiczna Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 1 / s. 36 - 502014CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Cierpkie owoce reformy edukacji : perspektywa psychologiczna, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 1, s. 36 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka, Hanna Liberska", title = "Cierpkie owoce reformy edukacji : perspektywa psychologiczna", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 1", pages = "36 - 50" }
-
Wyzwania stojące przed rodziną w sytuacji rozpoznania niepełnosprawności u dziecka Opublikowano w: Niepełnosprawność 2011 / Numer 6 / s. 18 - 332011CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Wyzwania stojące przed rodziną w sytuacji rozpoznania niepełnosprawności u dziecka, Niepełnosprawność, 2011 / Numer 6, s. 18 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka", title = "Wyzwania stojące przed rodziną w sytuacji rozpoznania niepełnosprawności u dziecka", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2011 / Numer 6", pages = "18 - 33" }
-
What Can Psychology Offer in Security Sciences – Cross-Cultural Psychology Approach Opublikowano w: Security Dimensions. International & National Studies 2018 / Numer 1 (25) / s. 43 - 572018CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, What Can Psychology Offer in Security Sciences – Cross-Cultural Psychology Approach , Security Dimensions. International & National Studies, 2018 / Numer 1 (25), s. 43 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka", title = "What Can Psychology Offer in Security Sciences – Cross-Cultural Psychology Approach ", journal = "Security Dimensions. International & National Studies", issue = "2018 / Numer 1 (25)", pages = "43 - 57" }
-
Jaki uczeń? : znaczenie przyjętego paradygmatu natury człowieka w wychowaniu Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2010 / Tom 1 / s. 151 - 1602010CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Jaki uczeń? : znaczenie przyjętego paradygmatu natury człowieka w wychowaniu, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 151 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka", title = "Jaki uczeń? : znaczenie przyjętego paradygmatu natury człowieka w wychowaniu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "151 - 160" }
-
Manifestations of aggression and perception of parental attitudes - comparative studies : changes over time (new version) Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 5 / s. 128 - 1472014CZYSTY TEKST
Hanna Liberska, Marzanna Farnicka, Manifestations of aggression and perception of parental attitudes - comparative studies : changes over time (new version), Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 5, s. 128 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Liberska, Marzanna Farnicka", title = "Manifestations of aggression and perception of parental attitudes - comparative studies : changes over time (new version)", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 5", pages = "128 - 147" }