-
"Paradoks edukacyjny" - uczniowie zdolni z grupy wysokiego ryzyka Opublikowano w: Chowanna 2012 / Tom 1 / s. 153 - 1642012CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, "Paradoks edukacyjny" - uczniowie zdolni z grupy wysokiego ryzyka, Chowanna, 2012 / Tom 1, s. 153 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = ""Paradoks edukacyjny" - uczniowie zdolni z grupy wysokiego ryzyka", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 1", pages = "153 - 164" }
-
2010CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Trudne dzieciństwo dziecka zdolnego, Chowanna, 2010 / Tom 1, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = "Trudne dzieciństwo dziecka zdolnego", journal = "Chowanna", issue = "2010 / Tom 1", pages = "109 - 117" }
-
"Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii. Tworzenie stosunku człowieka do ciała i zdrowia", Andrzej Krawański, Poznań 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2008 / Tom 2 / s. 235 - 2392008CZYSTY TEKST
Andrzej Krawański, Beata Dyrda, "Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii. Tworzenie stosunku człowieka do ciała i zdrowia", Andrzej Krawański, Poznań 2006 : [recenzja], Chowanna, 2008 / Tom 2, s. 235 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Krawański, Beata Dyrda", title = ""Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii. Tworzenie stosunku człowieka do ciała i zdrowia", Andrzej Krawański, Poznań 2006 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2008 / Tom 2", pages = "235 - 239" }
-
Obraz szkoły jako "twórczej organizacji" w opinii słuchaczy podyplomowych Studiów Organizacji i Zarządzania Oświatą Opublikowano w: Chowanna 2002 / Tom 2 / s. 133 - 1412002CZYSTY TEKST
Dorota Ekiert-Oldroyd, Beata Dyrda, Obraz szkoły jako "twórczej organizacji" w opinii słuchaczy podyplomowych Studiów Organizacji i Zarządzania Oświatą, Chowanna, 2002 / Tom 2, s. 133 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Ekiert-Oldroyd, Beata Dyrda", title = "Obraz szkoły jako "twórczej organizacji" w opinii słuchaczy podyplomowych Studiów Organizacji i Zarządzania Oświatą", journal = "Chowanna", issue = "2002 / Tom 2", pages = "133 - 141" }
-
Sprawozdanie z XII Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, Waplewo, 7-12 września 1998 roku Opublikowano w: Chowanna 1999 / Tom 1-2 / s. 92 - 961999CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Sprawozdanie z XII Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, Waplewo, 7-12 września 1998 roku, Chowanna, 1999 / Tom 1-2, s. 92 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = "Sprawozdanie z XII Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, Waplewo, 7-12 września 1998 roku", journal = "Chowanna", issue = "1999 / Tom 1-2", pages = "92 - 96" }
-
Kompetencje nauczyciela w pracy z uczniami zdolnymi - wybrane wyniki badań empirycznych nad edukacyjnym wspieraniem rozwoju uczniów zdolnych Opublikowano w: Chowanna 2013 / Tom 2 / s. 245 - 2612013CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Kompetencje nauczyciela w pracy z uczniami zdolnymi - wybrane wyniki badań empirycznych nad edukacyjnym wspieraniem rozwoju uczniów zdolnych, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 245 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = "Kompetencje nauczyciela w pracy z uczniami zdolnymi - wybrane wyniki badań empirycznych nad edukacyjnym wspieraniem rozwoju uczniów zdolnych", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "245 - 261" }
-
Specyfika i przyczyny Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych uczniów w świetle literatury pedagogiczno-psychologicznej Opublikowano w: Chowanna 1999 / Tom 1-2 / s. 24 - 401999CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Specyfika i przyczyny Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych uczniów w świetle literatury pedagogiczno-psychologicznej, Chowanna, 1999 / Tom 1-2, s. 24 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = "Specyfika i przyczyny Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych uczniów w świetle literatury pedagogiczno-psychologicznej", journal = "Chowanna", issue = "1999 / Tom 1-2", pages = "24 - 40" }
-
Motywowanie uczniów do nauki - zadanie współczesnego nauczyciela Opublikowano w: Chowanna 2006 / Tom 1 / s. 121 - 1312006CZYSTY TEKST
Beata Dyrda, Motywowanie uczniów do nauki - zadanie współczesnego nauczyciela, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dyrda", title = "Motywowanie uczniów do nauki - zadanie współczesnego nauczyciela", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "121 - 131" }
-
"Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodzieży. Poradnik dla wychowawców i nauczycieli", Beata Dyrda, Kraków, 2004 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2006 / Tom 1 / s. 188 - 1922006CZYSTY TEKST
Krystyna Liszka, Beata Dyrda, "Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodzieży. Poradnik dla wychowawców i nauczycieli", Beata Dyrda, Kraków, 2004 : [recenzja], Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 188 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Liszka, Beata Dyrda", title = ""Rozwijanie twórczości i inteligencji emocjonalnej dzieci i młodzieży. Poradnik dla wychowawców i nauczycieli", Beata Dyrda, Kraków, 2004 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "188 - 192" }
-
"Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Studium społeczno-pedagogiczne", Beata Dyrda, Warszawa, 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2013 / Tom 2 / s. 359 - 3662013CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Beata Dyrda, "Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Studium społeczno-pedagogiczne", Beata Dyrda, Warszawa, 2012 : [recenzja], Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 359 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza, Beata Dyrda", title = ""Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Studium społeczno-pedagogiczne", Beata Dyrda, Warszawa, 2012 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "359 - 366" }