Mariusz Łapczyński
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 55 - 652017CZYSTY TEKST
Mariusz Łapczyński, Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Łapczyński", title = "Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "55 - 65" }
-
Data mining w badaniach rynkowych i marketingowych - obszary zastosowań Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 503 - 5092004CZYSTY TEKST
Mariusz Łapczyński, Data mining w badaniach rynkowych i marketingowych - obszary zastosowań, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 503 - 509
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Łapczyński", title = "Data mining w badaniach rynkowych i marketingowych - obszary zastosowań", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "503 - 509" }
-
Hybrid C&RT-logit models in churn analysis Opublikowano w: Folia Oeconomica Stetinensia 2014 / Tom 14(22) / Numer 2 / s. 37 - 522014CZYSTY TEKST
Mariusz Łapczyński, Hybrid C&RT-logit models in churn analysis , Folia Oeconomica Stetinensia, 2014 / Tom 14(22) / Numer 2, s. 37 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Łapczyński", title = "Hybrid C&RT-logit models in churn analysis ", journal = "Folia Oeconomica Stetinensia", issue = "2014 / Tom 14(22) / Numer 2", pages = "37 - 52" }