Elżbieta Kotarba
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Słowa czytane, pisane, audiowizualne : stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2018 / Tom 3 / s. 87 - 1112018CZYSTY TEKST
Elżbieta Kotarba, Słowa czytane, pisane, audiowizualne : stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2018 / Tom 3, s. 87 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kotarba", title = "Słowa czytane, pisane, audiowizualne : stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2018 / Tom 3", pages = "87 - 111" }
-
Multimedialny moduł tematyczny (MMT), czyli o głośnym czytaniu jako aksjologicznej edukacji na lekcjach polskiego w szkole średniej Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2020 / Tom 5 / s. 131 - 1472020CZYSTY TEKST
Elżbieta Kotarba, Multimedialny moduł tematyczny (MMT), czyli o głośnym czytaniu jako aksjologicznej edukacji na lekcjach polskiego w szkole średniej , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2020 / Tom 5, s. 131 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kotarba", title = "Multimedialny moduł tematyczny (MMT), czyli o głośnym czytaniu jako aksjologicznej edukacji na lekcjach polskiego w szkole średniej ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2020 / Tom 5", pages = "131 - 147" }