Dorota Karkut
4 artykuły w 2 czasopismach
-
„Takie będą rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie” - współczesne cele edukacji historycznej i obywatelskiej na tle tradycji KEN : przegląd stanowisk Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2014 / Tom 5 / Numer 161 / s. 51 - 642014CZYSTY TEKST
Dorota Karkut, „Takie będą rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie” - współczesne cele edukacji historycznej i obywatelskiej na tle tradycji KEN : przegląd stanowisk, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Karkut", title = "„Takie będą rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie” - współczesne cele edukacji historycznej i obywatelskiej na tle tradycji KEN : przegląd stanowisk", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "51 - 64" }
-
Rola wzorów i autorytetów postaci historycznych w kształtowaniu tożsamości uczniów szkół ponadgimnazjalnych Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2011 / Tom 3 / Numer 94 / s. 81 - 932011CZYSTY TEKST
Dorota Karkut, Rola wzorów i autorytetów postaci historycznych w kształtowaniu tożsamości uczniów szkół ponadgimnazjalnych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 81 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Karkut", title = "Rola wzorów i autorytetów postaci historycznych w kształtowaniu tożsamości uczniów szkół ponadgimnazjalnych", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "81 - 93" }
-
Interpretacja jako dialog : w poszukiwaniu celów i metod interpretacji dzieła malarskiego Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2010 / Tom 1 / Numer 71 / s. 254 - 2622010CZYSTY TEKST
Dorota Karkut, Interpretacja jako dialog : w poszukiwaniu celów i metod interpretacji dzieła malarskiego, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 1 / Numer 71, s. 254 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Karkut", title = "Interpretacja jako dialog : w poszukiwaniu celów i metod interpretacji dzieła malarskiego", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 71", pages = "254 - 262" }
-
Mozliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2021 / Tom 6 / s. 329 - 3422021CZYSTY TEKST
Dorota Karkut, Mozliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2021 / Tom 6, s. 329 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Karkut", title = "Mozliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2021 / Tom 6", pages = "329 - 342" }