-
Informacja we wdrażaniu odpowiedzialności społecznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 23 - 312013CZYSTY TEKST
Adam Górny, Informacja we wdrażaniu odpowiedzialności społecznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Informacja we wdrażaniu odpowiedzialności społecznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "23 - 31" }
-
Odpowiedzialność społeczna w MSP : wybrane aspekty realizacji wymagań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 80 / s. 41 - 502011CZYSTY TEKST
Adam Górny, Odpowiedzialność społeczna w MSP : wybrane aspekty realizacji wymagań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 80, s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Odpowiedzialność społeczna w MSP : wybrane aspekty realizacji wymagań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 80", pages = "41 - 50" }
-
Ocena kompetencji jako narzędzie zapewnienia bezpieczeństwa wykonywania pracy w przedsiębiorstwie budowlanym Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2016 / Tom 5 (83) / Numer 2 / s. 109 - 1192016CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Włodzimierz Sobczak, Adam Górny, Ocena kompetencji jako narzędzie zapewnienia bezpieczeństwa wykonywania pracy w przedsiębiorstwie budowlanym, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2016 / Tom 5 (83) / Numer 2, s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sławińska, Włodzimierz Sobczak, Adam Górny", title = "Ocena kompetencji jako narzędzie zapewnienia bezpieczeństwa wykonywania pracy w przedsiębiorstwie budowlanym", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2016 / Tom 5 (83) / Numer 2", pages = "109 - 119" }
-
Czynnik ludzki w zarządzaniu jakością : (specyfika małych przedsiębiorstw) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 51 / s. 411 - 4192010CZYSTY TEKST
Adam Górny, Czynnik ludzki w zarządzaniu jakością : (specyfika małych przedsiębiorstw), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 51, s. 411 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Czynnik ludzki w zarządzaniu jakością : (specyfika małych przedsiębiorstw)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 51", pages = "411 - 419" }
-
Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 34 / s. 295 - 3022009CZYSTY TEKST
Adam Górny, Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 34, s. 295 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 34", pages = "295 - 302" }
-
Informacja w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie wymagań koncepcji TQM Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 27 - 352011CZYSTY TEKST
Adam Górny, Informacja w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie wymagań koncepcji TQM, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 27 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Informacja w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie wymagań koncepcji TQM", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "27 - 35" }
-
Informacja w systemowym kształtowaniu środowiska wykonywania pracy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 113 / s. 197 - 2052014CZYSTY TEKST
Adam Górny, Informacja w systemowym kształtowaniu środowiska wykonywania pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 113, s. 197 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Informacja w systemowym kształtowaniu środowiska wykonywania pracy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 113", pages = "197 - 205" }
-
Zarządzanie informacją w ujęciu systemowym : (w oparciu o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 87 / s. 72 - 812012CZYSTY TEKST
Adam Górny, Zarządzanie informacją w ujęciu systemowym : (w oparciu o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009), Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 87, s. 72 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Zarządzanie informacją w ujęciu systemowym : (w oparciu o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 87", pages = "72 - 81" }
-
Ujęcie czynnika ludzkiego w funkcji społecznej odpowiedzialności biznesu : (specyfika wymagań dla przedsiębiorstw grupy MŚP) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 62 / s. 347 - 3542011CZYSTY TEKST
Adam Górny, Ujęcie czynnika ludzkiego w funkcji społecznej odpowiedzialności biznesu : (specyfika wymagań dla przedsiębiorstw grupy MŚP), Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 62, s. 347 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Ujęcie czynnika ludzkiego w funkcji społecznej odpowiedzialności biznesu : (specyfika wymagań dla przedsiębiorstw grupy MŚP)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 62", pages = "347 - 354" }
-
Klient wewnętrzny w systemie zarządzania bezpieczeństwem pracy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 203 - 2122013CZYSTY TEKST
Adam Górny, Klient wewnętrzny w systemie zarządzania bezpieczeństwem pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Klient wewnętrzny w systemie zarządzania bezpieczeństwem pracy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "203 - 212" }
-
Humanistyczne aspekty zarządzania bezpieczeństwem pracy Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 4 / s. 43 - 562015CZYSTY TEKST
Adam Górny, Humanistyczne aspekty zarządzania bezpieczeństwem pracy , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 4, s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Humanistyczne aspekty zarządzania bezpieczeństwem pracy ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 4", pages = "43 - 56" }
-
Doskonalenie jakości usług : podejście systemowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 205 - 2142009CZYSTY TEKST
Adam Górny, Doskonalenie jakości usług : podejście systemowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 205 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Doskonalenie jakości usług : podejście systemowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "205 - 214" }
-
Time Based Management : ocena korzyści dla małych przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 63 / s. 233 - 2402011CZYSTY TEKST
Katarzyna Springer, Adam Górny, Time Based Management : ocena korzyści dla małych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 63, s. 233 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Springer, Adam Górny", title = "Time Based Management : ocena korzyści dla małych przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 63", pages = "233 - 240" }
-
Projakościowa struktura systemu zarządzania małym przedsiębiorstwem : (na przykładzie Stacji Kontroli Pojazdów) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 2 / s. 143 - 1502006CZYSTY TEKST
Adam Górny, Projakościowa struktura systemu zarządzania małym przedsiębiorstwem : (na przykładzie Stacji Kontroli Pojazdów), Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 2, s. 143 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny", title = "Projakościowa struktura systemu zarządzania małym przedsiębiorstwem : (na przykładzie Stacji Kontroli Pojazdów)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 2", pages = "143 - 150" }
-
Informacja w kształtowaniu kompetencji zawodowych istotnych dla budowania jakości środowiska pracy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 112 / s. 61 - 712014CZYSTY TEKST
Adam Górny, Włodzimierz Sobczak, Informacja w kształtowaniu kompetencji zawodowych istotnych dla budowania jakości środowiska pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 112, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny, Włodzimierz Sobczak", title = "Informacja w kształtowaniu kompetencji zawodowych istotnych dla budowania jakości środowiska pracy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 112", pages = "61 - 71" }