-
Quality Management Standard for Learning Service Providers - Critical Analysis Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2017 / Tom 15 / Numer 1 (1) / s. 176 - 1912017CZYSTY TEKST
Sławomir Wawak, Roman Batko, Piotr Rogala, Quality Management Standard for Learning Service Providers - Critical Analysis , Problemy Zarządzania, 2017 / Tom 15 / Numer 1 (1), s. 176 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Wawak, Roman Batko, Piotr Rogala", title = "Quality Management Standard for Learning Service Providers - Critical Analysis ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2017 / Tom 15 / Numer 1 (1)", pages = "176 - 191" }
-
Total Quality Management jako metoda zarządzania odpowiedzialnego społecznie Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2006 / Tom 9 / Numer 1 / s. 321 - 3282006CZYSTY TEKST
Piotr Rogala, Total Quality Management jako metoda zarządzania odpowiedzialnego społecznie, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2006 / Tom 9 / Numer 1, s. 321 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Rogala", title = "Total Quality Management jako metoda zarządzania odpowiedzialnego społecznie", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2006 / Tom 9 / Numer 1", pages = "321 - 328" }
-
Społeczna odpowiedzialność jako metoda doskonalenia działalności małych i średnich przedsiębiorstw Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2009 / Tom 12 / Numer 1 / s. 129 - 1342009CZYSTY TEKST
Piotr Rogala, Społeczna odpowiedzialność jako metoda doskonalenia działalności małych i średnich przedsiębiorstw, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2009 / Tom 12 / Numer 1, s. 129 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Rogala", title = "Społeczna odpowiedzialność jako metoda doskonalenia działalności małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2009 / Tom 12 / Numer 1", pages = "129 - 134" }
-
Certyfikaty i nagrody jako formy upowszechniania koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2008 / Tom 11 / Numer 1 / s. 211 - 2162008CZYSTY TEKST
Piotr Rogala, Certyfikaty i nagrody jako formy upowszechniania koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2008 / Tom 11 / Numer 1, s. 211 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Rogala", title = "Certyfikaty i nagrody jako formy upowszechniania koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2008 / Tom 11 / Numer 1", pages = "211 - 216" }
-
Etyczny wymiar funkcjonowania znaków jakości Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2005 / Tom 8 / Numer 2 / s. 131 - 1352005CZYSTY TEKST
Piotr Rogala, Etyczny wymiar funkcjonowania znaków jakości , Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2005 / Tom 8 / Numer 2, s. 131 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Rogala", title = "Etyczny wymiar funkcjonowania znaków jakości ", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2005 / Tom 8 / Numer 2", pages = "131 - 135" }
-
Realizacja koncepcji doskonałości działania na przykładzie wybranych polskich organizacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 559 - 5652009CZYSTY TEKST
Piotr Rogala, Realizacja koncepcji doskonałości działania na przykładzie wybranych polskich organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 559 - 565
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Rogala", title = "Realizacja koncepcji doskonałości działania na przykładzie wybranych polskich organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "559 - 565" }