-
Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 201 - 2122011CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz", title = "Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "201 - 212" }
-
Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 237 - 2452010CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Marcin Gąsior, Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 237 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz, Marcin Gąsior", title = "Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "237 - 245" }
-
Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 289 - 2982016CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 289 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz", title = "Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "289 - 298" }
-
Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 283 - 2902010CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Marcin Gąsior, Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 283 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz, Marcin Gąsior", title = "Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "283 - 290" }
-
Analiza wybranych zmiennych kapitału intelektualnego na przykładzie firm z branży szkoleniowo-doradczej z województwa lubelskiego Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 3 / s. 257 - 2672015CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Analiza wybranych zmiennych kapitału intelektualnego na przykładzie firm z branży szkoleniowo-doradczej z województwa lubelskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 3, s. 257 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz", title = "Analiza wybranych zmiennych kapitału intelektualnego na przykładzie firm z branży szkoleniowo-doradczej z województwa lubelskiego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 3", pages = "257 - 267" }
-
Znaczenie kapitału intelektualnego w procesie współpracy podmiotów publicznych i prywatnych Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 2 / s. 15 - 212013CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Znaczenie kapitału intelektualnego w procesie współpracy podmiotów publicznych i prywatnych, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 2, s. 15 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz", title = "Znaczenie kapitału intelektualnego w procesie współpracy podmiotów publicznych i prywatnych", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 2", pages = "15 - 21" }