-
Czy prosumpcja w dobie kryzysu to zjawisko jednowymiarowe? : eksploracja wśród użytkowników portali społecznościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2013 / Tom 11 / Numer 1 (1) / s. 40 - 532013CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Czy prosumpcja w dobie kryzysu to zjawisko jednowymiarowe? : eksploracja wśród użytkowników portali społecznościowych, Problemy Zarządzania, 2013 / Tom 11 / Numer 1 (1), s. 40 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga", title = "Czy prosumpcja w dobie kryzysu to zjawisko jednowymiarowe? : eksploracja wśród użytkowników portali społecznościowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2013 / Tom 11 / Numer 1 (1)", pages = "40 - 53" }
-
Dynamiczne zdolności : wzloty i upadki paradygmatu strategii Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 55 - 642017CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Dynamiczne zdolności : wzloty i upadki paradygmatu strategii, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga", title = "Dynamiczne zdolności : wzloty i upadki paradygmatu strategii", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "55 - 64" }
-
Konsument jako członek organizacji – szersza perspektywa koprodukcji Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 261 - 2692016CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka, Konsument jako członek organizacji – szersza perspektywa koprodukcji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 261 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka", title = "Konsument jako członek organizacji – szersza perspektywa koprodukcji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "261 - 269" }
-
Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 261 - 2722015CZYSTY TEKST
Malwina Berger, Maciej Mitręga, Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 261 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Malwina Berger, Maciej Mitręga", title = "Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "261 - 272" }
-
Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 415 - 4242015CZYSTY TEKST
Olgierd Witczak, Maciej Mitręga, Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 415 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Olgierd Witczak, Maciej Mitręga", title = "Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "415 - 424" }
-
Wymiary relacji z konsumentem na rynku usług w świetle wyzwań Nowej Gospodarki Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 265 - 2712004CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Wymiary relacji z konsumentem na rynku usług w świetle wyzwań Nowej Gospodarki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 265 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga", title = "Wymiary relacji z konsumentem na rynku usług w świetle wyzwań Nowej Gospodarki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "265 - 271" }
-
Prosumpcja jako przejaw przedsiębiorczości konsumenckiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / s. 431 - 4442012CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Olgierd Witczak, Prosumpcja jako przejaw przedsiębiorczości konsumenckiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 431 - 444
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Olgierd Witczak", title = "Prosumpcja jako przejaw przedsiębiorczości konsumenckiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "431 - 444" }
-
Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 153 - 1642015CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka, Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 153 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka", title = "Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "153 - 164" }
-
Rutyny współtworzenia wartości z klientem : konceptualizacja i pomiar Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 25 - 362015CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Justyna Laskowska-Witek, Rutyny współtworzenia wartości z klientem : konceptualizacja i pomiar, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Justyna Laskowska-Witek", title = "Rutyny współtworzenia wartości z klientem : konceptualizacja i pomiar", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "25 - 36" }
-
Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing" Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 139 - 1502015CZYSTY TEKST
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing", Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 139 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga", title = "Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing"", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "139 - 150" }
-
Rutyny biznesowe w networkingu : wyzwania pomiarowe Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 4 / s. 179 - 1902015CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Rutyny biznesowe w networkingu : wyzwania pomiarowe , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 4, s. 179 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga", title = "Rutyny biznesowe w networkingu : wyzwania pomiarowe ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 4", pages = "179 - 190" }