E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Komunikacja wewnętrzna w erze cyfryzacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 11 - 212015CZYSTY TEKST
E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Komunikacja wewnętrzna w erze cyfryzacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Komunikacja wewnętrzna w erze cyfryzacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "11 - 21" }
-
Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 313 - 3202004CZYSTY TEKST
E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 313 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "313 - 320" }
-
Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 383 - 3922016CZYSTY TEKST
E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 383 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "383 - 392" }