Maria Janina Broniewska
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych jako instrument wspierania społeczeństwa obywatelskiego i przedsiębiorczości w regionie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / s. 33 - 432012CZYSTY TEKST
Maria Janina Broniewska, Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych jako instrument wspierania społeczeństwa obywatelskiego i przedsiębiorczości w regionie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 33 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janina Broniewska", title = "Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych jako instrument wspierania społeczeństwa obywatelskiego i przedsiębiorczości w regionie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "33 - 43" }
-
Mieszanka marketingowa w organizacji non-profit Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 261 / s. 35 - 562011CZYSTY TEKST
Maria Janina Broniewska, Mieszanka marketingowa w organizacji non-profit, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 261, s. 35 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janina Broniewska", title = "Mieszanka marketingowa w organizacji non-profit", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 261", pages = "35 - 56" }
-
Społeczna odpowiedzialność i zaufanie podstawą strategicznej współpracy międzysektorowej Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2013 / Tom 21 / Numer 1 / s. 71 - 842013CZYSTY TEKST
Maria Janina Broniewska, Społeczna odpowiedzialność i zaufanie podstawą strategicznej współpracy międzysektorowej, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2013 / Tom 21 / Numer 1, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janina Broniewska", title = "Społeczna odpowiedzialność i zaufanie podstawą strategicznej współpracy międzysektorowej", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2013 / Tom 21 / Numer 1", pages = "71 - 84" }
-
Społeczna odpowiedzialność w administracji publicznej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2012 / Numer 265 / s. 115 - 1232012CZYSTY TEKST
Maria Janina Broniewska, Społeczna odpowiedzialność w administracji publicznej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2012 / Numer 265, s. 115 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janina Broniewska", title = "Społeczna odpowiedzialność w administracji publicznej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2012 / Numer 265", pages = "115 - 123" }
-
Model współpracy samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2012 / Numer 270 / s. 255 - 2662012CZYSTY TEKST
Maria Janina Broniewska, Model współpracy samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2012 / Numer 270, s. 255 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janina Broniewska", title = "Model współpracy samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2012 / Numer 270", pages = "255 - 266" }
-
O przydatności współczesnych nurtów psychologii w pracy menedżera Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 234 / s. 431 - 4412010CZYSTY TEKST
Maria Janina Broniewska, O przydatności współczesnych nurtów psychologii w pracy menedżera, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 234, s. 431 - 441
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janina Broniewska", title = "O przydatności współczesnych nurtów psychologii w pracy menedżera", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 234", pages = "431 - 441" }
-
Instrumentarium marketingowe organizacji trzeciego sektora Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 623 - 6362011CZYSTY TEKST
Maria Janina Broniewska, Instrumentarium marketingowe organizacji trzeciego sektora, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 623 - 636
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janina Broniewska", title = "Instrumentarium marketingowe organizacji trzeciego sektora", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "623 - 636" }