-
Decision Making in Reference to Model of Marketing Predictive Analytics - Theory and Practice Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 1 / s. 60 - 692014CZYSTY TEKST
Piotr Tarka, Maciej Łobiński, Decision Making in Reference to Model of Marketing Predictive Analytics - Theory and Practice, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 1, s. 60 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Tarka, Maciej Łobiński", title = "Decision Making in Reference to Model of Marketing Predictive Analytics - Theory and Practice", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 1", pages = "60 - 69" }
-
Construction of the measurement scale for consumer's attitudes in the frame of one-parametric Rasch model Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 286 / s. 333 - 3402013CZYSTY TEKST
Piotr Tarka, Construction of the measurement scale for consumer's attitudes in the frame of one-parametric Rasch model, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 286, s. 333 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Tarka", title = "Construction of the measurement scale for consumer's attitudes in the frame of one-parametric Rasch model", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 286", pages = "333 - 340" }
-
Efektywność badań marketingowych – rozważania nad metodologią pomiaru Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2010 / Tom 18 / Numer 6 / s. 70 - 852010CZYSTY TEKST
Piotr Tarka, Efektywność badań marketingowych – rozważania nad metodologią pomiaru, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2010 / Tom 18 / Numer 6, s. 70 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Tarka", title = "Efektywność badań marketingowych – rozważania nad metodologią pomiaru", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2010 / Tom 18 / Numer 6", pages = "70 - 85" }
-
Likert scale and change in range of response categories vs. the factors extraction in EFA model Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2015 / Numer 311(1) / s. 27 - 362015CZYSTY TEKST
Piotr Tarka, Likert scale and change in range of response categories vs. the factors extraction in EFA model, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2015 / Numer 311(1), s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Tarka", title = "Likert scale and change in range of response categories vs. the factors extraction in EFA model", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2015 / Numer 311(1)", pages = "27 - 36" }
-
Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań firm fonograficznych Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2009 / Tom 17 / Numer 4 / s. 56 - 622009CZYSTY TEKST
Piotr Tarka, Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań firm fonograficznych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 4, s. 56 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Tarka", title = "Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań firm fonograficznych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 4", pages = "56 - 62" }
-
Opportunities and threats related to accession of Poland to the euro zone : perspective of Polish enterprises Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 239 / s. 55 - 652010CZYSTY TEKST
Marlena Dzikowska, Marian Gorynia, Barbara Jankowska, Maciej Pietrzykowski, Piotr Tarka, Opportunities and threats related to accession of Poland to the euro zone : perspective of Polish enterprises, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 239, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Dzikowska, Marian Gorynia, Barbara Jankowska, Maciej Pietrzykowski, Piotr Tarka", title = "Opportunities and threats related to accession of Poland to the euro zone : perspective of Polish enterprises", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 239", pages = "55 - 65" }