-
Grammatik im fremdsprachlichen Unterricht im Kontext der Gegenüberstellung Explizit/Implizit Opublikowano w: Annales Neophilologiarum 2010 / Numer 4 / s. 159 - 1722010CZYSTY TEKST
Małgorzata Czarnecka, Grammatik im fremdsprachlichen Unterricht im Kontext der Gegenüberstellung Explizit/Implizit, Annales Neophilologiarum, 2010 / Numer 4, s. 159 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Czarnecka", title = "Grammatik im fremdsprachlichen Unterricht im Kontext der Gegenüberstellung Explizit/Implizit", journal = "Annales Neophilologiarum", issue = "2010 / Numer 4", pages = "159 - 172" }
-
Ekwiwalencja częściowa jako problem w komunikacji międzykulturowej : propozycje pracy projektowej na zajęciach z języka niemieckiego dla zaawansowanych Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2014 / Numer 11 / s. 29 - 422014CZYSTY TEKST
Małgorzata Czarnecka, Ekwiwalencja częściowa jako problem w komunikacji międzykulturowej : propozycje pracy projektowej na zajęciach z języka niemieckiego dla zaawansowanych, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 11, s. 29 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Czarnecka", title = "Ekwiwalencja częściowa jako problem w komunikacji międzykulturowej : propozycje pracy projektowej na zajęciach z języka niemieckiego dla zaawansowanych", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 11", pages = "29 - 42" }