Magdalena Popowska
9 artykuły w 3 czasopismach
-
CSR a zarządzanie wiekem w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice 2012 / Numer 3 / s. 29 - 372012CZYSTY TEKST
Magdalena Popowska, CSR a zarządzanie wiekem w przedsiębiorstwie, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2012 / Numer 3, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Popowska", title = "CSR a zarządzanie wiekem w przedsiębiorstwie", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2012 / Numer 3", pages = "29 - 37" }
-
"Srebrni przedsiębiorcy" w świetle badań europejskich Opublikowano w: Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice 2014 / Numer 1 / s. 29 - 372014CZYSTY TEKST
Magdalena Popowska, "Srebrni przedsiębiorcy" w świetle badań europejskich, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2014 / Numer 1, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Popowska", title = ""Srebrni przedsiębiorcy" w świetle badań europejskich", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2014 / Numer 1", pages = "29 - 37" }
-
Third Sector Characteristics and Importance Opublikowano w: Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice 2014 / Numer 3 / s. 31 - 412014CZYSTY TEKST
Michał Łuński, Magdalena Popowska, Third Sector Characteristics and Importance, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2014 / Numer 3, s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Łuński, Magdalena Popowska", title = "Third Sector Characteristics and Importance", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2014 / Numer 3", pages = "31 - 41" }
-
Entrepreneurial Education and Attitudes among Young Generations in a Gender Perspective : The Case Polish Educational System Opublikowano w: Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice 2013 / Numer 4 / s. 49 - 642013CZYSTY TEKST
Magdalena Popowska, Entrepreneurial Education and Attitudes among Young Generations in a Gender Perspective : The Case Polish Educational System, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2013 / Numer 4, s. 49 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Popowska", title = "Entrepreneurial Education and Attitudes among Young Generations in a Gender Perspective : The Case Polish Educational System", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2013 / Numer 4", pages = "49 - 64" }
-
CSR in Family Business – Ethnocentric Meaning Socially Responsible? Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3) / s. 119 - 1322015CZYSTY TEKST
Magdalena Popowska, Marzena Starnawska, CSR in Family Business – Ethnocentric Meaning Socially Responsible? , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Popowska, Marzena Starnawska", title = "CSR in Family Business – Ethnocentric Meaning Socially Responsible? ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "119 - 132" }
-
O mniej lub bardziej słodkim cukrze, czyli kilka uwag o odpowiedzialności społecznej firm rodzinnych i przedsiębiorstw społecznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 116 / s. 180 - 1902015CZYSTY TEKST
Magdalena Popowska, Marzena Stranawska, O mniej lub bardziej słodkim cukrze, czyli kilka uwag o odpowiedzialności społecznej firm rodzinnych i przedsiębiorstw społecznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 116, s. 180 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Popowska, Marzena Stranawska", title = "O mniej lub bardziej słodkim cukrze, czyli kilka uwag o odpowiedzialności społecznej firm rodzinnych i przedsiębiorstw społecznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 116", pages = "180 - 190" }
-
Formy edukacji wspierające przedsiębiorczość w Pomorskiem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 63 / s. 182 - 1882011CZYSTY TEKST
Magdalena Popowska, Marzena Starnawska, Formy edukacji wspierające przedsiębiorczość w Pomorskiem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 63, s. 182 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Popowska, Marzena Starnawska", title = "Formy edukacji wspierające przedsiębiorczość w Pomorskiem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 63", pages = "182 - 188" }
-
Rozwiązywanie problemów społecznych jako przestrzeń dla sektora małych firm Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 50 / s. 309 - 3162010CZYSTY TEKST
Magdalena Popowska, Marzena Starnawska, Rozwiązywanie problemów społecznych jako przestrzeń dla sektora małych firm, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 50, s. 309 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Popowska, Marzena Starnawska", title = "Rozwiązywanie problemów społecznych jako przestrzeń dla sektora małych firm", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 50", pages = "309 - 316" }
-
"Majsterkowanie dla każdego" : czy każdy może być przedsiębiorcą w Polsce? Analiza przypadków : w poszukiwaniu strategii przedsiębiorczych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 34 / s. 403 - 4092009CZYSTY TEKST
Magdalena Popowska, Marzena Starnawska, "Majsterkowanie dla każdego" : czy każdy może być przedsiębiorcą w Polsce? Analiza przypadków : w poszukiwaniu strategii przedsiębiorczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 34, s. 403 - 409
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Popowska, Marzena Starnawska", title = ""Majsterkowanie dla każdego" : czy każdy może być przedsiębiorcą w Polsce? Analiza przypadków : w poszukiwaniu strategii przedsiębiorczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 34", pages = "403 - 409" }