-
The Image as the Determinant of the Radio Advertisement Medium : the Connection Between Type of an Enterprise and Key Factors in the Decision Making Process Regarding the Choice of the Advertising Medium Opublikowano w: Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe 2008 / Tom 11 / Numer 4 / s. 127 - 1392008CZYSTY TEKST
Agnieszka Piotrowska-Piątek, The Image as the Determinant of the Radio Advertisement Medium : the Connection Between Type of an Enterprise and Key Factors in the Decision Making Process Regarding the Choice of the Advertising Medium, Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 2008 / Tom 11 / Numer 4, s. 127 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Piotrowska-Piątek", title = "The Image as the Determinant of the Radio Advertisement Medium : the Connection Between Type of an Enterprise and Key Factors in the Decision Making Process Regarding the Choice of the Advertising Medium", journal = "Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe", issue = "2008 / Tom 11 / Numer 4", pages = "127 - 139" }
-
Analiza interesariuszy zewnętrznych szkół wyższych : identyfikacja i ocena ich znaczenia przez szkoły wyższe Opublikowano w: Zarządzanie Publiczne 2016 / Numer 36 (2) / s. 85 - 932016CZYSTY TEKST
Agnieszka Piotrowska-Piątek, Analiza interesariuszy zewnętrznych szkół wyższych : identyfikacja i ocena ich znaczenia przez szkoły wyższe, Zarządzanie Publiczne, 2016 / Numer 36 (2), s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Piotrowska-Piątek", title = "Analiza interesariuszy zewnętrznych szkół wyższych : identyfikacja i ocena ich znaczenia przez szkoły wyższe", journal = "Zarządzanie Publiczne", issue = "2016 / Numer 36 (2)", pages = "85 - 93" }