Agnieszka Górka-Chowaniec
13 artykuły w 1 czasopismach
-
Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 2 / s. 63 - 762015CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 2, s. 63 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec", title = "Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 2", pages = "63 - 76" }
-
Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku = Talent as an Element of the Potential of the XXI Century Organization Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 2 / s. 95 - 1112018CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Olimpia Grabiec, Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku = Talent as an Element of the Potential of the XXI Century Organization, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 2, s. 95 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec, Olimpia Grabiec", title = "Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku = Talent as an Element of the Potential of the XXI Century Organization", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 2", pages = "95 - 111" }
-
Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym = Participation of the Manager in the Management of the Company in the Gastronomic Market Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2017 / Tom 18 / Numer 1 / s. 101 - 1182017CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym = Participation of the Manager in the Management of the Company in the Gastronomic Market , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2017 / Tom 18 / Numer 1, s. 101 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec", title = "Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym = Participation of the Manager in the Management of the Company in the Gastronomic Market ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2017 / Tom 18 / Numer 1", pages = "101 - 118" }
-
Relations Created between the Supply and the Demand Side on the Tourism Market = Relacje tworzone między stroną podażową a popytową rynku turystycznego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 3 / s. 109 - 1212016CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Relations Created between the Supply and the Demand Side on the Tourism Market = Relacje tworzone między stroną podażową a popytową rynku turystycznego , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 3, s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec", title = "Relations Created between the Supply and the Demand Side on the Tourism Market = Relacje tworzone między stroną podażową a popytową rynku turystycznego ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 3", pages = "109 - 121" }
-
Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem : przypadek branży turystycznej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 4 / s. 131 - 1462015CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem : przypadek branży turystycznej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4, s. 131 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec", title = "Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem : przypadek branży turystycznej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4", pages = "131 - 146" }
-
Działalność inwestycyjna przedsiębiorstw : Część I : Założenia teoretyczne = Investment Activity of Enterprises : Part I : Theoretical Assumptions Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 2 / s. 135 - 1442019CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Olimpia Grabiec, Działalność inwestycyjna przedsiębiorstw : Część I : Założenia teoretyczne = Investment Activity of Enterprises : Part I : Theoretical Assumptions , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 2, s. 135 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec, Olimpia Grabiec", title = "Działalność inwestycyjna przedsiębiorstw : Część I : Założenia teoretyczne = Investment Activity of Enterprises : Part I : Theoretical Assumptions ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 2", pages = "135 - 144" }
-
Zarządzanie produktem turystycznym w warunkach klastra Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 3 / s. 143 - 1592015CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Zarządzanie produktem turystycznym w warunkach klastra, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3, s. 143 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec", title = "Zarządzanie produktem turystycznym w warunkach klastra", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3", pages = "143 - 159" }
-
Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych = Effectiveness of Selected Elements of Motivation System in the Opinion of Team Sports Players Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2017 / Tom 18 / Numer 4 / s. 171 - 1842017CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Konstancja Mazur, Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych = Effectiveness of Selected Elements of Motivation System in the Opinion of Team Sports Players , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2017 / Tom 18 / Numer 4, s. 171 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec, Konstancja Mazur", title = "Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych = Effectiveness of Selected Elements of Motivation System in the Opinion of Team Sports Players ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2017 / Tom 18 / Numer 4", pages = "171 - 184" }
-
Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 1 : Theoretical Assumptions = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie : Część 1 : Założenia teoretyczne Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 4 / s. 223 - 2372019CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Sonia Iwanicka, Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 1 : Theoretical Assumptions = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie : Część 1 : Założenia teoretyczne , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 223 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec, Sonia Iwanicka", title = "Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 1 : Theoretical Assumptions = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie : Część 1 : Założenia teoretyczne ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "223 - 237" }
-
Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 2 : Results of Research = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie - część druga : wyniki badań Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 4 / s. 239 - 2512019CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Sonia Iwanicka, Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 2 : Results of Research = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie - część druga : wyniki badań , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 239 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec, Sonia Iwanicka", title = "Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 2 : Results of Research = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie - część druga : wyniki badań ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "239 - 251" }
-
Rola logistycznej obsługi klienta w sektorze usług hotelarskich = The Role of Logistics Customer Service in the Hotel Sector Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 2 / s. 253 - 2642016CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Rola logistycznej obsługi klienta w sektorze usług hotelarskich = The Role of Logistics Customer Service in the Hotel Sector , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 2, s. 253 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec", title = "Rola logistycznej obsługi klienta w sektorze usług hotelarskich = The Role of Logistics Customer Service in the Hotel Sector ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 2", pages = "253 - 264" }
-
Product's Elements and the Satisfaction of the Customer's Needs in the Hospitality Sector = Elementy produktu a zaspokojenie potrzeb klienta sektora hotelarstwa Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 4 / s. 285 - 2962016CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Product's Elements and the Satisfaction of the Customer's Needs in the Hospitality Sector = Elementy produktu a zaspokojenie potrzeb klienta sektora hotelarstwa , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 4, s. 285 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec", title = "Product's Elements and the Satisfaction of the Customer's Needs in the Hospitality Sector = Elementy produktu a zaspokojenie potrzeb klienta sektora hotelarstwa ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 4", pages = "285 - 296" }
-
Rola procesu współdziałania w zarządzaniu rodzinnym przedsiębiorstwem sektora turystyki Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 1 / s. 331 - 3422016CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Rola procesu współdziałania w zarządzaniu rodzinnym przedsiębiorstwem sektora turystyki, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 1, s. 331 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec", title = "Rola procesu współdziałania w zarządzaniu rodzinnym przedsiębiorstwem sektora turystyki", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 1", pages = "331 - 342" }