Ludmiła Szulgina
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Marketing Audita as a Basis for the Development of Brands Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 3 / s. 129 - 1412015CZYSTY TEKST
Ludmiła Szulgina, Marketing Audita as a Basis for the Development of Brands, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3, s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Ludmiła Szulgina", title = "Marketing Audita as a Basis for the Development of Brands", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3", pages = "129 - 141" }
-
Management of Prices Based on Consumer Perception of Prize = Zarządzanie cenami w oparciu o postrzeganie przez konsumentów wygranej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 3 / s. 359 - 3732016CZYSTY TEKST
Ludmiła Szulgina, Management of Prices Based on Consumer Perception of Prize = Zarządzanie cenami w oparciu o postrzeganie przez konsumentów wygranej , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 3, s. 359 - 373
BIBTEX@Article{ authors = " Ludmiła Szulgina", title = "Management of Prices Based on Consumer Perception of Prize = Zarządzanie cenami w oparciu o postrzeganie przez konsumentów wygranej ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 3", pages = "359 - 373" }