Lech Sałaciński
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Wychowanie do wartości w szkole jako pole profesjonalnych działań nauczyciela : wybrane spostrzeżenia z badań sondażowych Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2014 / Numer 2 / s. 111 - 1222014CZYSTY TEKST
Lech Sałaciński, Wychowanie do wartości w szkole jako pole profesjonalnych działań nauczyciela : wybrane spostrzeżenia z badań sondażowych, Problemy Profesjologii, 2014 / Numer 2, s. 111 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Sałaciński", title = "Wychowanie do wartości w szkole jako pole profesjonalnych działań nauczyciela : wybrane spostrzeżenia z badań sondażowych", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2014 / Numer 2", pages = "111 - 122" }
-
"Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2001 / Tom 2 / s. 118 - 1212001CZYSTY TEKST
Lucyna Górska, Lech Sałaciński, "Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenzja], Chowanna, 2001 / Tom 2, s. 118 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Górska, Lech Sałaciński", title = ""Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2001 / Tom 2", pages = "118 - 121" }
-
"Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2001 / Numer 1 (4) / s. 139 - 1412001CZYSTY TEKST
Lucyna Górska, Lech Sałaciński, "Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenja], Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 139 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Górska, Lech Sałaciński", title = ""Dylematy wychowania w reformowanej szkole", Lech Sałaciński, Zielona Góra 1999 : [recenja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "139 - 141" }
-
Neoinstytucjonalizm – nowa perspektywa dla wyjaśnień funkcjonowania szkoły jako instytucji edukacyjnej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 2(3) / s. 284 - 2972011CZYSTY TEKST
Lech Sałaciński, Neoinstytucjonalizm – nowa perspektywa dla wyjaśnień funkcjonowania szkoły jako instytucji edukacyjnej, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 284 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Sałaciński", title = "Neoinstytucjonalizm – nowa perspektywa dla wyjaśnień funkcjonowania szkoły jako instytucji edukacyjnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "284 - 297" }