Marika Świerszczak
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Psychospołeczne uwarunkowania zaangażowania konsumentów w grywalizacji = Psychosocial Determinants of Consumer's Involvement in Gamification Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 4 / s. 269 - 2832016CZYSTY TEKST
Krzysztof Świerszczak, Marika Świerszczak, Psychospołeczne uwarunkowania zaangażowania konsumentów w grywalizacji = Psychosocial Determinants of Consumer's Involvement in Gamification , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 4, s. 269 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Świerszczak, Marika Świerszczak", title = "Psychospołeczne uwarunkowania zaangażowania konsumentów w grywalizacji = Psychosocial Determinants of Consumer's Involvement in Gamification ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 4", pages = "269 - 283" }