Magdalena Baryń
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Rodzinny znaczy godny zaufania" - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów = "Family Means Trustworthy" - Family Businesses in the Opinion of Polish Consumers Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 2 / s. 83 - 942018CZYSTY TEKST
Magdalena Baryń, "Rodzinny znaczy godny zaufania" - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów = "Family Means Trustworthy" - Family Businesses in the Opinion of Polish Consumers , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 2, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Baryń", title = ""Rodzinny znaczy godny zaufania" - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów = "Family Means Trustworthy" - Family Businesses in the Opinion of Polish Consumers ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 2", pages = "83 - 94" }